هشدار پلیس؛ در فضای مجازی تنها به مراکز نظافتی دارای مجوز اعتماد کنید

14:03 - 16 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۲۴۹
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا گفت: مردم برای اطمینان از مراکز نظافت خانه و قالیشویی باید به سایت اتحادیه مربوطه و مراکز مجاز دارای پروانه کسب مراجعه کنند.
- با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، شاهد تبلیغات گسترده مراکز خدمات نظافتی، قالیشویی و در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های درج آگهی هستیم، در همین راستا سرهنگ علی محمد رجبی بر ضرورت اعتماد مردم به مراکزی که دارای مجوز از اتحادیه مربوطه هستند تاکید کرد و گفت: مردم برای اطمینان از صحت آگهی‌های مندرج در مطبوعات، معابر عمومی و فضای مجازی برای نظافت خانه و قالیشویی افراد می‌بایست به سایت اتحادیه مربوطه و مراکز مجاز دارای پروانه کسب مراجعه کنند، همچنین هنگام بکارگیری افراد به درخواست‌های مشکوک و غیر معقول آنان توجه نکنند و از واریز پیش پرداخت خودداری کنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا همچنین تاکید کرد که افراد سودجو با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی باعنوان کار در منزل در سایت‌های درج آگهی و شبکه‌های اجتماعی برای جلب نظر قربانیان در آگهی‌های خود از عنوان (دارای تاییدیه از پلیس‌فتا) استفاده می‌کنند. افراد باید توجه داشته باشند که پلیس فتا هیچگونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی و ... در فضای مجازی صادر نمی‌کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *