رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر: تمام پرونده‌های معوق جهت رسیدگی در دستور کار قرار گیرد

14:48 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۹۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: باید سعی شود که سیاست حبس زدایی را اعمال و از عفو‌ها و تخفیف مجازات‌ها استفاده بهینه شود تا جمعیت کیفری کاهش یابد
- علی جمادی در بازدید از دادگستری شهرستان گناوه با حضور در شعب، از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع شد و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کرد.
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در خصوص رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق تاکید کرد و گفت: تمامی پرونده‌های معوق جهت رسیدگی در دستور کار قرار گیرد تا جایی که هیچ گونه پرونده معوق و رسوبی نداشته باشد.

وی به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری اشاره کرد و گفت: باید سعی شود که سیاست حبس زدایی را اعمال و از عفو‌ها و تخفیف مجازات‌ها استفاده بهینه شود تا جمعیت کیفری کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه از سواحل رفع تصرف شده در شهرستان گناوه بازدید کرد و ضمن اشاره به رعایت حریم ۶۰ متری دریا و تاکید حفظ حقوق بیت المال گفت: دستگاه‌های متولی در برخورد با متخلفین ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تخریب و تصرف اراضی ملی بویژه تغییر کاربر‌ی های غیر مجاز اراضی زارعی اهتمام لازم را داشته باشند.

جمادی در ادامه به امنیت پایدار در جامعه اشاره کرد و افزود: با هرگونه بی‌نظمی، ناامنی و هر آنچه باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شود، برخورد قاطع می‌شود.

در این بازدید، رئیس کل دادگستری استان بوشهر با مراجعان ملاقات حضوری داشت و به خواسته‌های مراجعه کنندگان رسیدگی و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *