رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سند تحول کشور در آینده نزدیک رونمایی می‌شود

15:23 - 13 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۴۶۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون امور مجلس رئیس جمهور از رونمایی سند تحول در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در برنامه هفتم توسعه که هم اکنون پیش نویس آن آماده شده است باید هر کسی گوشه کار را بگیرد و در جهت تحقق آن یاری رساند.
- سید محمد حسینی به‌منظور دیدار با مردم، نخبگان و دانشگاهیان و افتتاح چندین پروژه عمرانی در لنجان و فولادشهر به اصفهان سفر کرد.

حسینی در سفر به اصفهان ضمن حضور در نشست هیئت امنای دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، اظهار داشت: در دولت جدید انتظار از سطح عملکرد دانشگاه‌ها و اساتید بیشتر شده، زیرا که دانشگاه مرکز اندیشه نو، تفکر، خلاقیت و نوآوری است.

وی با بیان اینکه بدنبال راه اندازی مرکز نوآوری و تحول در دولت از تمام دانشگاه‌ها انتظار می‌رود آن‌ها فقط به  آموزش و پژوهش نپردازند و مسائل کلان کشور را نیز در اتاق‌های فکر جای دهند، افزود: در این مرکز تمام ایده‌های نو مورد بررسی قرار می‌گیرد آنچنان که اخیرا طرحی از یکی اساتید دانشگاه شریف روی میز بررسی دولت قرار گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور از رونمایی سند تحول  در آینده نزدیک خبر داد و اعلام کرد: در برنامه هفتم  توسعه که هم اکنون پیش نویس آن آماده شده است باید هر کسی گوشه کار را بگیرد و در جهت تحقق آن یاری رساند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پشتوانه فکری نظام است و غالباً مدیران کلان کشور متصل به دانشگاه هستند، گفت: آقای رئیس جمهور بار‌ها دانشگاه را اتاق فکر دولت خوانده است، دانشگاه‌ها نقش مهمی در تربیت مدیران خلاق و نیز تهیه برنامه‌های علمی و قوی برای اداره بهتر کشور دارند.

حسینی با بیان اینکه این دانشگاه نیز در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و نقش برجسته‌ای داشته است، افزود: امیدواریم دانشگاه‌ها بزودی حضوری شود و شاهد فعال شدن تشکل‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی باشیم.

گفتنی است، افتتاح فرهنگسرای غدیر فولادشهر، افتتاح و بازدید پروژه‌های شهری، بازدید از مسکن مهر شهرستان فولادشهر و بررسی مشکلات آنان و بازدید از چند شهر شهرستان و مشکلات آنان از برنامه‌های افتتاحیه معاون پارلمانی رئیس جمهور است. حضور در جلسه دانشگاهیان و نشست بسیج اساتید  و سخنرانی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه فولادشهر از دیگر برنامه‌های حسینی است.

این سفر بیست و چهارمین سفر استانی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت سیزدهم است که عموماً به دعوت نمایندگان مجلس و دانشگاهیان با هدف دیدار و بررسی مشکلات مردم انجام می‌شود.
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *