مدیرکل کمیته امداد استان تهران:با "سامانه هوشمند امداد، خدمت رسانی سریع، دقیق و شفاف ارائه می‌شود

20:42 - 12 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۳۷۴
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام فعالیت " سامانه هوشمند امداد " در استان تهران، گفت: سامانه هوشمند امداد به سامانه‌های مختلف کشور متصل است و با پالایش اطلاعات مددجویان خدمات رسانی سریع، دقیق و شفاف ارائه می‌شود.

–  طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور "سامانه هوشمند امداد " در این استان راه اندازی شده است، گفت: هم اکنون تمامی خدمات این نهاد در بستر "سامانه هوشمند امداد " به آدرس soha.emdad.ir ارائه می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه بیش از ۷۵ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد در سطح استان تهران بهره مند می‌شوند، بیان کرد: سامانه هوشمند امداد به سامانه‌های مختلف کشور متصل است و با پالایش اطلاعات مددجویان منجر به خدمت رسانی سریع، دقیق و شفاف می‌شود.

پرپنچی، خاطرنشان کرد: در این سامانه نام افراد با کدملی آن‌ها و حتی مشخصات دیگر، چون تعداد فرزندان و وضعیت دارایی آن‌ها علاوه بر بررسی حضوری به صورت سیستمی و با استفاده از سامانه ثبت احوال و ثبت اسناد و املاک به طور مکانیزه نیز بررسی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: سامانه هوشمند امداد برای حفظ کرامت مددجویان، ایجاد شفافیت، نیازسنجی واقعی، نیازسنجی دقیق، اثربخشی منابع درآمدی و عدالت توزیعی پیگیری می‌شود تا اطمینان از سطح کمی و کیفی خدمات به مددجویان حاصل شود.

وی ادامه داد: در واقع سامانه (سها) با هدف افزایش کارآمدی، بهبود فراینده، تکریم جامعه هدف و مدیریت خدمات کمیته امداد ایجاد شده تا پالایش اطلاعات مددجویان و دسترسی آسان برای ثبت درخواست خدمات و ارائه خدمات به محرومان به صورت غیرحضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صورت گیرد.

پرپنچی، تأکید کرد:کاهش مراجعات مددجویان به ادارات کمیته امداد، چابک شدن فرآیندها، صحت سنجی، حفظ کرامت انسانی نیازمندان و خدمت رسانی سریع‌تر به خانواده‌های مددجو از دیگر مزایای امداد هوشمند است.

وی اعلام کرد: از این پس خدمات در بخش‌های درمان، اشتغال، مسکن، جهیزیه و ملزومات آموزشی نیازمندان از طریق سامانه امداد هوشمند به نشانی soha.emdad.ir امکانپذیر خواهد بود ضمن اینکه درخواست خدمت مددجو و زمان پاسخگویی آن هم از طریق این سایت رصد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، یادآورشد: حفظ کرامت و شأن خانواده‌های تحت حمایت بسیار مهم است و باید تمام توان خود را برای جلب رضایت مددجویان بکار بندیم از این رو وجود اطلاعات صحیح موجب برنامه ریزی درست و ارتقای اعتماد مردم به کمیته امداد خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *