رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اکبری: مسیر پیکان برای رسیدن به فینال بسیار سخت شد/ به پیروزی مقابل سپاهان امیدوارم

6:45 - 11 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۸۹۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان که بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد به پیروزی برسیم.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص ۲ پیروزی تیم پیکان مقابل شهرداری ارومیه و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: شهرداری ارومیه جزو تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر والیبال بود و تا اواسط نیم فصل دوم هم عملکرد خوبی داشت. واقعا تیم شهرداری ارومیه را دوست دارم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد.

وی افزود: در طول لیگ هم ما و هم تیم شهرداری ارومیه فراز و نشیب داشتیم و مقابل تیم‌هایی نتیجه را واگذار کردیم که از قدرت کمتری نسبت به ما برخوردار بودند. به همین خاطر جایگاه‌مان در لیگ تغییر کرد و چهارم و پنجم شدیم. هم ما و هم تیم شهرداری ارومیه دوست نداشتیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم برویم؛ اما با توجه به شرایط جدول مجبور شدیم در این مرحله با هم بازی کنیم.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: بازیکنان پیکان در دو بازی که در پلی‌اف مقابل شهرداری ارومیه داشتند فوق‌العاده ظاهر شدند و نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادند. یکی از دلایلی که باعث پیروزی پیکان مقابل شهرداری ارومیه در پلی‌اف شد این بود که ما در دو بازی رفت و برگشت در مرحله مقدماتی لیگ هم این تیم را شکست داده بودیم و به همین خاطر بازیکنان ما به لحاظ روانی شرایط بهتری نسبت به بازیکنان پیکان داشتند.

وی در خصوص مصاف با سپاهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، عنوان کرد: مسیر ما برای رسیدن به فینال بسیار سخت شد. چون در مرحله اول به مصاف شهرداری ارومیه رفتیم و  در نیمه نهایی هم باید با تیم قدرتمند سپاهان بازی کنیم. البته در طرف دیگر مسابقات هم بازی‌های خطرناکی بود و نتایجی رقم خورد که غیرقابل پیش بینی بود.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان که بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد به پیروزی برسیم. این تیم سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است؛ اما به هر حال ما هم پیکان هستیم و سابقه قهرمانی زیادی در لیگ داریم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *