واحد شماره ۲ گازی نیروگاه شهید رجایی به مدار تولید بازگشت

13:31 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۷۰۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی از بازگشت مجدد واحد شماره ۲ گازی این نیروگاه پس از پایان تعمیرات بازدید محفظه احتراق به مدار تولید خبر داد.

- به نقل از پاون، ابوالفضل موتابها گفت: واحد شماره ۲ گازی این نیروگاه که به‌منظور انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق، از شبکه سراسری برق خارج شده بود، پس از پایان فعالیت‌های تعمیراتی به‌مدار تولید بازگشت.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی افزود: تعویض قطعات و سرویس کامل نازل‌های سوخت و تنظیم آن‌ها براساس فلو و زاویه پاشش‌سوخت و ردیف‌چینی، بازدید و انجام تست NDT بر روی پره‌های ژنراتور، انجام تست‌های غیرمخرب NDT، بازدید و تعویض نازل‌های سیستم فاگ، تعمیر فیدواتر هیتر بویلر و IP اواپراتور و رفع نشتی از آن و...، از اقداماتی است که در این دوره از تعمیرات از سوی متخصصان تعمیرات مکانیک انجام شد.

ابوالفضل موتاب‌ها خاطرنشان کرد: بازکردن و نصب ترموکوپل‌های ویل اسپیس، تست نرم‌افزاری رایانه‌ها، تست و کالیبراسیون پرشر سوئیچ‌ها، تست و کالیبراسیون نشان‌دهنده‌ها، مونتاژ و دمونتاژ تجهیزات ابزاردقیقی بلیدوالو A,B، تست و سرویس رله‌های توربین، تست نشان‌دهنده‌های کمکی، همچنین بازدید از ترمینال باکس‌ها و ترموکوپل‌های ویل‌اسپیس توربین و...، نیز از فعالیت‌هایی است که از سوی همکاران تعمیرات ابزاردقیق انجام شد.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی در خصوص فعالیت‌های تعمیراتی در حوزه الکتریک نیز افزود: بازدید و سرویس تجهیزات الکتریکی، بازدید از سکسیونر ۱۳۸ کیلوولت و متعلقات مربوطه، تست آلارم‌های محلی ترانس یونیت، بازدید از مجموعه ترانس اصلی، بازدید از هیتر‌های ژنراتور، تست رله‌های ترانس اصلی، بازدید از الکتروموتورها، تست و کنترل ظرفیت باتری‌های واحد و...، بخش دیگری از فعالیت‌های این دوره از تعمیرات است که به انجام شد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *