رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخواست رسمی پیکان برای میزبانی از والیبال باشگاه‌های آسیا

11:49 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۶۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
باشگاه پیکان درخواست رسمی خود برای میزبانی از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را به فدراسیون والیبال ارسال کرد.

- پس از حواشی پیش آمده در چند ماه اخیر در مورد موضوع میزبانی شهر ارومیه از رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا و عدم توانایی این باشگاه در پرداخت بدهی ۲۰ میلیاردی به بازیکنان و مربی سابق خود که منجر به محرومیت این باشگاه از حضور در رقابت‌های بین‌المللی شده، بالاخره مسئولان این شهر اوایل هفته و در پایان نشستی صمیمی با پیشکسوتان و ملی‌پوشان سابق ارومیه‌ای و میئولان شهرداری ارومیه تصکمیم بر انصراف از میزبانی گرفتند.

با اعلام انصراف شهر ارومیه از دو شهر تهران و اصفهان به عنوان گزینه‌های اصلی میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا یاد شد. از همین رو شنیده می‌شود که باشگاه سپاهان از چند روز پیش درخواستی برای میزبانی از این رقابت‌ها به فدراسیون والیبال ارسال کرده است.

البته در سوی دیگر باشگاه پیکان که لقب پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال را یدک می‌کشد، سابقه بسیار درخشانی در جام باشگاه‌های آسیا و همچنین جام باشگاه‌های جهان دارد و از همین رو مسئولان این باشگاه پایتخت‌نشین با توجه به انصراف ارومیه و برای جبران ناکامی فصل گذشته در تلاشند تا این فرصت را غنیمت بشمارند و از همین رو درخواست رسمی خود برای میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا را به فدراسیون والیبال ارسال کرده است.

پیکان که با روی کار آمدن امیر عطابخش به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه با تغییر نگاه و رویه در سبک تیمداری روبرو شده و با توجه به چشم انداز جدیدی که در پیش گرفته در صدد تکرار جایگاه پیکان در سطح آسیاست.

درخواست رسمی پیکان برای میزبانی از والیبال باشگاه‌های آسیا

همچنین پیشنهاد دیگری هم در این بین مطرح است و گفته می‌شود تیم بازنده دیدار نیمه نهایی بین پیکان تهران و سپاهان اصفهان به عنوان شهر میزبان جام باشگاه‌های آسیا معرفی خواهد شد و به این ترتیب می‌توان شاهد حضور دو تیم قدرتمند از ایران در این رقابت‌ها بود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در سال ۲۰۲۲ با حضور ۱۱ تیم و از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در ایران آغاز خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *