روسای جدید حوزه‌های قضایی کجور و کلاردشت معرفی شدند

14:28 - 05 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۷۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
میثم اکبری به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش کجور و مصطفی ابراهیمی آتانی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کلاردشت معارفه شدند.

 -  سید ناصر احمدی درمراسم معارفه رئیس جدید حوزه قضایی کجور و رئیس جدید دادگستری شهرستان کلاردشت به  تشریح جایگاه و اهمیت منصب قضا و قضاوت پرداخت و اظهار کرد: در دین اسلام، قضاوت و در پی آن برقراری عدالت، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و استقرار عدالت به مفهوم وسیع آن، از مهم‌ترین اهداف پیامبران (ع) دانسته شده است وهمین موضوع بیانگر اهمیت و قداست جایگاه منصب قضاوت است تا قضات نهایت تعهد و تخصص وتلاش خود را برای ایفای عدالت وصدور آرای متقن بکار گیرند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان مازندران افزود: با دادرسی عادلانه از طریق اتخاذ به موقع و متقنِ تصمیمات و آرای قضایی مبتنی بر قوانین و مقررات و اعمال مجازات‌های قانونی متناسب، عدالت وآرامش روانی جامعه در تمامی ابعاد گسترش خواهدیافت.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات رئیس کل دادگستری استان بر تکریم مراجعان برجلب رضایت ارباب رجوع وحفظ شان افراد تاکید کرد و گفت: بهبود وضعیت خدمت رسانی به مردم وتکریم مراجعان ازبرنامه‌های اصلی دادگستری استان است و ورودی بالای پرونده‌ها وحجم کار نباید بهانه‌ای برای رفتار نامناسب با مردم باشد و درهر شرایطی باید با سعه صدر وصبوری و با سرعت و دقت در پاسخگوی به مراجعان و تعیین تکلیف پرونده‌ها تلاش کنیم.

احمدی در ادامه ضمن تاکید بر توجه همکاران محترم قضایی به زندان و زندانی اظهار کرد: تجربه نشان داده زندانی کردن افراد به جهت هر جرمی اعم از جرایم خرد و یا حبس‌های طولانی نتوانسته اهداف اصلی که همان اصلاح مجرمین باشد را فراهم کند و لذا زندان باید صرفا جای مخلین نظم و امنیت و یا افرادی باشد که مردم از حضور آنان در جامعه احساس عدم امنیت می‌کنند.

گفتنی است با حضور سیدناصر احمدی معاون قضایی رییس کل و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران وجمعی ازمقامات اداری وانتظامی؛ میثم اکبری به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش کجور معرفی واززحمات وخدمات مصطفی ابراهیمی آتانی تقدیررئیس پیشین تقدیر شد.

همچنین درمراسمی دیگر همچنین ازخدمات سید فرزاد حسینی رئیس دادگستری پیشین کلاردشت تقدیر ومصطفی ابراهیمی آتانی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کلاردشت معارفه شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *