اقدامات فرهنگی برای قشر جوان، باید متناسب با هجمه‌های موجود باشد

10:23 - 05 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۶۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه نباید در قبال هجمه‌های دشمن انفعالی عمل کنیم گفت: امروز دشمن با همه امکانات و توان در حال برنامه ریزی برای نابودی اعتقادات جوانان ماست و متاسفانه اقدامات ما برای بیمه جوانان در برابر هجمه‌های دشمنان متناسب نیست.

 - حیدر آسیابی در جلسه شورای اقامه نماز با بیان این که نماز رشته اتصال انسان به خالق هستی است گفت: آماده ایم ظرفیت شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان را جهت کمک به ستاد اقامه نماز استان برای امر ترویج نماز به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس بکار بگیریم.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این جلسه با تشریح برنامه‌های دادگستری استان در ترویج فرهنگ اقامه نماز گفت: ساخت و تجهیز نمازخانه در همه حوزه‌های قضایی استان، تنظیم ساعت جلسه‌ها و نشست‌ها به گونه‌ای که با وقت نماز تداخل نداشته باشد، بازخوانی احکام و آثار نماز از طریق مسابقه‌های کتابخوانی و برگزاری مراسم جشن تکلیف برای فرزندان همکاران از جمله برنامه‌های دادگستری استان است.

وی افزود:  تضعیف اعتقادات دینی باعث افزایش ناهنجاری‌ها در جامعه خواهد شد نباید در قبال هجمه‌های دشمن  انفعالی عمل کنیم زیرا امروز دشمن با همه امکانات و توان در حال برنامه ریزی برای نابودی اعتقادات جوانان ماست و متاسفانه اقدامات ما برای بیمه جوانان در برابر هجمه‌های دشمنان متناسب نیست.

در ادامه این جلسه قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان هم با قدردانی از اقدامات اثرگذار دادگستری در امر گسترش فرهنگ نماز گفت: دادگستری گلستان سه سال پیاپی عنوان دستگاه برتر بانی نماز را در بین اداره‌های سراسر استان کسب کرده است و آماده ایم از ظرفیت دادگستری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در مدارس بهره ببریم.

گفتنی است در این مراسم از ۴ نفر از فعالان نماز دادگستری استان گلستان هم قدردانی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *