صلح و سازش در پرونده قصاص پس از ۲ سال/ از ابتدای سال ۲۸ پرونده قصاص در استان کرمانشاه منجر به سازش شده است

14:21 - 01 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۷۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از صلح و سازش در پرونده قصاص پس از ۲ سال با تلاش ستاد صبر استان و پیگیری‌های اعضای شعبه ۴۵ معاونت توسعه حل اختلاف کرمانشاه خبر داد.
- پرویز توسلی زاده از صلح و سازش در پرونده قصاص پس از ۲ سال با تلاش ستاد صبر استان کرمانشاه و پیگیری‌های اعضای شعبه ۴۵ معاونت توسعه حل اختلاف این استان خبر داد و بیان کرد: در سال ۱۳۹۸ بر اثر نزاع یک مورد قتل اتفاق افتاد که پس از دستگیری متهم و طی مراحل دادرسی در شعبه ۴ اجرای احکام کیفری شهرستان کرمانشاه نهایتا حکم قصاص صادر شد.
 
وی افزود: پرونده پس از طی مراحل قانونی و صدور احکام مربوطه جهت انجام اقدامات سازشی به ستاد صبر استان ارجاع شد و با پیگیری‌ها و تلاش‌های بی وقفه اعضای شعبه ۴۵ ویژه صلح و سازش این پرونده پس از ۲ سال منجر به رضایت بی قید و شرط شد.

توسلی زاده در ادامه بیان کرد: خانواده اولیای دم با این اقدام انسان دوستانه علاوه بر عفو متهم زمینه ترویج فرهنگ گذشت و ایثار را در جامعه فراهم کردند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه در پایان تاکید کرد: در سال جاری این بیست و هشتمین پرونده‌ای است که با تلاش مخلصانه و دلسوزانه اعضای شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه به صلح و سازش ختم می‌شود و ان شاءالله این امر خیر، فتح بابی باشد که در سال جاری با تلاش اعضای زحمتکش و دلسوز شورا‌های حل اختلاف مجددا شاهد این اقدامات باشیم.

برچسب ها: کرمانشاه سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *