رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به دعاوی تجاری بازدید کرد

13:53 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۹۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای بازدید‌های مستمر و هفتگی، از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به دعاوی تجاری بازدید کرد.

 - یحیی جعفری در راستای بازدید‌های مستمر و هفتگی، از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به دعاوی تجاری، بازدید و ضمن دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با همکاران قضایی و اداری و تشکر از زحمات خالصانه آنان در نشست تخصصی با قضات مجتمع در جریان آخرین وضعیت مجتمع قرار گرفت.

وی گفت: حضور تمامی قضات شریف مجتمع در روز تعطیلی موجب خرسندی و غبطه است و مدیریت محاکم به داشتن چنین همکاران مسئولیت پذیر و فعال، به خود می‌بالد.

جعفری اعلام کرد؛ بحمدلله با گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد درخشش مجتمع از حیث رسیدگی تخصصی و صدور آرا متقن از سوی قضات هستیم که آثار آن در سطح بین الملل مشهود است.

وی اضافه کرد گرچه فلسفه تأسیس چنین مجتمعی، رسیدگی تخصصی با اهمیت وافر به کیفیت است، لکن یکی از اهداف نیز سرعت در رسیدگی و تعیین تکلیف در پرونده هاست که به لحاظ تبعات اقتصادی تأخیر در رسیدگی، بر این امر تاکید بیشتر می‌شود و قطعا حضور سرپرست توانمند، دغدغه‌مند و پیگیر و همچنین قضات فرهیخته و مسلط به امور قضایی، موثر در رسیدن به وضع مطلوب فعلی بوده است.

در ابتدای این نشست، دهقانی نیا سرپرست مجتمع با اشاره به همدلی و همراهی پرسنل و زحمات ارزنده آنان وضعیت مجتمع را در ابعاد مختلف تشریح کردند و قضات نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *