حذف واسطه‌ها در سازمان مدیریت میادین

9:40 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۸۵۰
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: سازمان مدیریت میادین با حذف واسطه‌های غیر ضرور به پویاترین سازمان شهرداری تهران تبدیل می‌شود.
- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) در جمع کارکنان این سازمان سخن می‌گفت، اعلام کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و با هدف تبدیل این سازمان به پویاترین سازمان شهرداری تهران، تلاش می‌کنیم تا هرگونه واسطه غیر ضرور را حذف کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت علی ابن ابیطالب (ع) به کارکنان این سازمان، با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف برای افزایش بهره‌وری در این سازمان، گفت: تبیین و اجرای شاخص‌های بهره‌وری برای افزایش انگیزه و بهبود عملکرد نیروی انسانی یک ضرورت است که آن را با جدیت، پیگیری و دنبال می‌کنیم.
 
بیشتر بخوانید:

وی توجه به برنامه‌ریزی علمی را از لوازم مدیریت عقلانی برشمرد و افزود: این سازمان با معیشت مردم و روزی خانواده‌ها سر و کار دارد و از این رو، در پاسخ به حمایت‌های جدی شهردار محترم تهران از این مجموعه و مأموریت‌های آن، تمام توان و تلاش خود را در جهت خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم به کار می‌گیریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از اقشار کم‌برخوردار و تلاش برای کاهش ضریب جینی در هدف‌گذاری‌های این سازمان، مناطق کم‌برخوردار را با نگاه ویژه در اولویت قرار می‌دهیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *