عوامل ناکامی تکواندو در راه وزارت ورزش

10:26 - 24 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۲۴۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تعداد از مسئولان فدراسیون تکواندو به زودی در وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار خواهند شد.

- پانزدهم دی سال جاری بود که انتخابات فدراسیون تکواندو برگزار شد و هادی ساعی توانست با ۲۹ رأی از ۵۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شود؛ اما این پایان کار نبود؛ چرا که وزارت ورزش به این خاطر که ساعی نتوانسته نصف به علاوه یک آرا را به دست بیاورد از صدور حکم ریاست وی خودداری کرد.

۴ روز پس از این اتفاق محمد پولادگر به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. این انتصاب در شرایطی صورت گرفت که مشخص نشد اگر پولادگر در انتخابات فدراسیون تکواندو به پیروزی می‌رسید تکلیف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش چه می‌شد.

در این ۳۶ روزی که از حضور پولادگر در وزارت ورزش می‌گذرد اتفاق خاصی در خصوص برخی فدراسیون‌های بلاتکلیف همچون دوچرخه‌سواری، وزنه‌برداری، تکواندو و ژیمناستیک رخ نداده تا مشخص شود پولادگر هم نتوانسته سروسامانی به اوضاع نامساعد فدراسیون‌ها بدهد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد اراده‌ای هم در این خصوص وجود ندارد.

شنیده می‌شود پولادگر به جای رسیدگی به وضعیت فدراسیون‌ها در تلاش است برخی از همکاران خود در فدراسیون تکواندو را در حوزه معاونت قهرمانی وزارت ورزش منصوب کند و وی در این روز‌ها همه تمرکز خود را روی این انتصابات قرار داده است. جالب اینکه صحبت از حضور افرادی در وزارت ورزش است که در چند سال گذشته عملکرد بسیار ناموفقی در فدراسیون تکواندو داشته‌اند و همین افراد بودند که باعث شدند تکواندو نتواند همچون گذشته عملکرد موفقی در میادین بین‌المللی داشته باشد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *