۴۴۰ خودروی توقیفی استان خراسان رضوی از ابتدای سال تعیین تکلیف شد

16:02 - 23 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۱۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه از تعیین تکلیف حدود ۴۴۰ خودروی توقیفی حوزه مواد مخدر در استان خراسان رضوی از ابتدای سال خبر داد.

سعید عمرانی در گفت‌و‌گو با میزان با اشاره به بازدید خود از پارکینگ خودرو‌های توقیفی مواد مخدر در استان خراسان رضوی بیان کرد: در راستای اجراى دستورات رئیس قوه قضاییه برای ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی و خودرو‌های توقیفی مواد مخدر صبح امروز با حضور دادستان مرکز استان خراسان رضوى و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان از انبارهاى خودروهاى توقیفى در حوزه قاچاق مواد مخدر بازدید شد.

وی افزود: در این بازدید ضمن بررسى اقدامات جهادى و تحولى که اخیرا انجام شده است، درباره اقداماتى که باید در روزهاى آینده در خصوص تعیین تکلیف خودرو‌های مرتبط با مواد مخدر انجام شود، تصمیم‌گیری شد.

عمرانی بیان کرد: در جریان این بازدید تصمیم گرفته شد با همکاری قوه قضاییه و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خودروهاى توقیفى در حوزه قاچاق مواد مخدر هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

عمرانی بیان کرد: تعدادی از خودرو‌ها باید مسترد و تعدادی نیز به مزایده گذاشته شود که دستور داده شد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۴۴۰ خودروی توقیفی در حوزه مواد مخدر در استان خراسان رضوی تعیین تکلیف شده است که از این تعداد ۳۱۶ دستگاه مصادره و ۱۲۶ دستگاه رفع توقیف شده است، گفت: حدود ۹۵۰ خودرو نیز در پارکینگ مرکزی استان باقی مانده است که باید احکام پرونده‌ها از محاکم اجرای احکام دریافت شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *