عزت‌الله رمضانی‌فر: دستمزدم را از فیلیمو گرفته‌ام/ نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا می‌آید

11:04 - 21 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۶۴۱
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: من دستمزدم را از فیلیمو گرفته‌ام و هیچ مصاحبه‌ای هم در مورد این موضوع انجام نداده‌ام و حتی با کسی در این مورد هم حرف نزدم و نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا می‌آید.

- عزت‌الله رمضانی در گفت و گو با ميزان در مورد حواشی ایجاد شده در مورد پرداخت نشدن کامل دستمزدش توسط فیلیمو گفت: من دستمزدم را از فیلیمو گرفته‌ام و هیچ مصاحبه‌ای هم در مورد این موضوع انجام نداده‌ام و حتی با کسی در این مورد هم حرف نزدم و نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا می‌آید.

او تصریح کرد: در مرام ما بازیگران پیکسوت نیست که در مورد این مسائل حرف بزنیم و اصلا هم به دنبال حاشیه نیستیم. در این مدت من با فردی و رسانه‌ای در مورد دستمزد یا حقوق حرف نزده‌ام.

بازیگر سریال «جزیره» ادامه داد: تنها گلایه من در مورد کوتاهی نقشم در سریال «جزیره» بود و دوست داشتم در این مجموعه بیشتر دیده شوم. آنهم به خاطر بازخوردی بود که از مردم گرفتم. آن‌ها گفتند با وجود شما، سریال خوش‌مزه‌تر می‌شد.

این صداپیشه افزود: از امیر حسین حیدری تهیه کننده سریال جزیره و فیلیمو به خاطر اعتمادی که به من کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم دوباره با این عزیزان همکاری خوبی داشته باشم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *