فریبا: استقلال شاداب نبود، اما نتیجه خوبی گرفت/ این تیم بوی‌ قهرمانی می‌دهد

0:45 - 20 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۲۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باوجود تعطیلی لیگ و داشتن چند بازیکن کرونایی، استقلال باز هم خوب نتیجه گرفت.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در جام حذفی و صعود به مرحله‌ یک‌چهارم نهایی اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی سختی بود و در ادامه هم سخت‌تر شد. پیکان تیمی دونده و جوان است که خیلی خوب منافذ دفاعی خودشان را بسته بودند. باوجود تعطیلی لیگ و داشتن چند بازیکن کرونایی، اما استقلال باز هم خوب نتیجه گرفت. پیش از بازی با هوادار تنها ۳ جلسه تمرین داشتند و ۴ روز بعد هم با پیکان بازی کردند؛ همین وقفه باعث شد شادابی لازم را نداشته باشند.

وی افزود: هم دروازه‌بان و هم بازیکنان خط دفاع سهم ویژه‌ای در این برد داشتند؛ گل ارسلان هم که نیاز به تعریف و تمجید ندارد. به پیکان هم تبریک می‌گویم چرا که دارای بازیکنان جوان خوبی هستند، اما به نظرم تجربه بالای بازیکنان استقلال باعث شد تا شاگردان‌ مجیدی در این بازی سخت به برتری برسند.

*استقلال با همین دست فرمان قهرمان می‌شود

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: عملاً بین دو نیم فصل تعطیلات زیادی وجود نداشت و سخت است بدون استراحت با این‌ همه بازیکن کرونایی دوباره استارت زد، اما حُسن استقلال این است که نفرات زیادی دارد و در این مدت هم چند بازیکن‌ جدید به خدمت گرفته است. در بازی بعدی هم حردانی می‌تواند برای استقلال بازی کند و در مجموع این جا به جایی ها باعث شود تا خستگی از تن بازیکنان استقلال در برود.

فریبا ادامه داد: خوشبختانه از نظر روحی و روانی و نتیجه استقلال در شرایط مطلوبی قرار دارد و با همین سرعت و دست فرمان می‌توانند به قهرمانی در لیگ‌ برسند؛ این تیم بوی‌ قهرمانی می‌دهد. البته در کنار لیگ در جام حذفی هم می‌توانند شانس زیادی برای تصاحب جام داشته باشند زیرا اکنون‌ برخی تیم‌های خوب از این جام‌ کنار رفته‌اند. با تمام تفاسیر استقلال در هر دو جام مدعی اصلی قهرمانی است.

*تعامل خوبی بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان برقرار است

وی درباره اینکه کیفیت لیگ را تا الان چطور دیده است، گفت: همین که چند تیم مدعی و نزدیک به هم هستند نشان می‌دهد لیگ پایاپایی داشته‌ایم. الان‌ فاصله چند تیم‌ بالایی خیلی زیاد نیست و ممکن است با ۲ برد یا ۲ باخت هم جایگاه تیم‌ها در جدول دستخوش تغییر شود و هم انگیزه و کیفیت لیگ را بالاتر ببرد. 

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینکه مدیریت آجورلو در این مدت چگونه بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه‌ همه چیز درست شده و یکی از عوامل صدرنشینی استقلال تعامل بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان بوده است. به نظر می‌رسد آجورلو خیلی خوب کارش را انجام می‌دهد و ان‌شاءالله این تعامل بین طرفین منجر به قهرمانی استقلال شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *