رسیدگی به وضعیت محرومان از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است

8:03 - 21 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۵۲۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی رسیدگی به وضعیت محرومان است، گفت: در همین استان هرمزگان وضعیت کنونی بشاگرد با ۴۳ سال قبل، قابل مقایسه نیست. پس از پیروزی انقلاب اسلامی رسیدگی‌های زیادی به روستاییان در این منطقه انجام شد.

علی رئوفی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی همین استقلال و آزادی است که مردم با رهبری حضرت امام راحل بدست آوردند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی رسیدگی به وضعیت محرومان است، افزود: در همین استان هرمزگان  وضعیت کنونی بشاگرد با ۴۳ سال قبل، قابل مقایسه نیست. پس از پیروزی انقلاب اسلامی رسیدگی‌های زیادی به روستاییان  در این منطقه انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در دورترین نقاط بشاگرد جاده، خانه بهداشت و مدرسه احداث شده است، تاکید کرد: امروزه مطالبه جوانان منطقه بشاگرد افزایش پهنای باند اینترنت است و این جزو افتخارات نظام است که بعد از انقلاب اسلامی به وضعیت محرومان رسیدگی‌های زیادی صورت گرفت.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *