ابراهیمی: پرسپولیس تا صبح هم نمی‌توانست گل بزند/ توانایی درآمدزایی ندارید چرا مسئولیت قبول می‌کنید؟

0:45 - 19 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۹۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تا صبح هم بازی ادامه داشت‌ شاید پرسپولیس نمی‌توانست به فولاد گل بزند.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولادخوزستان در سوپرجام اظهار داشت: فوتبال همین است، چون تک بازی بود و در پایان هم به تیم برنده جام داده می‌شد از حساسیت بالایی برخوردار بود. به نظرم فولاد در فصل نقل و انتقالات نفرات خوبی به خدمت گرفته بود و از انگیزه بالاتری هم برخوردار بود چون در لیگ در جایگاه پایین‌تری نسبت به پرسپولیس قرار داشتند و می‌خواستند در این دیدار، هم انتقام ۲ شکست لیگ را بگیرند و هم جام قهرمانی را تصاحب کنند.

وی افزود: در فصل گذشته نکونام جام حذفی را همراه با فولاد کسب کرده بود و امسال هم دنبال این بود تا در سوپرجام هم به این امر مهم برسد و به هدفی که می‌خواست دست پیدا کرد.

*باید اعتراضات به داوری کم‌تر شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازی در نیمه اول چندان جالب و باکیفیت نبود، جز گل فولاد که اتفاقی و روی شانس و اقبال به ثمر رسید، دقایق دیگر بازی اتفاق خاصی نداشت، اما در نیمه دوم پرسپولیس موقعیت‌های فراوانی به دست آورد که آنها را از دست داد و اگر از موقعیت‌ها استفاده بهتری داشتند شاید نتیجه تغییر می‌کرد.

ابراهیمی با اشاره به اعتراضات فراوان نیمکت نشینان دو تیم به تصمیمات داور گفت: تنها کشوری هستیم که مربیان روی نیمکت هم دنبال تشنج و اعتراض به تصمیمات داوری هستند و این اتفاق بدی است و باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد تا این اعتراضات کمتر شود. ثمره این اعتراضات باعث شد داور پشت سر هم از جیب خودش کارت در بیاورد و به بازیکنان و مربیان دو تیم نشان دهد که این کار او را تحسین می‌کنم. نمی‌دانم چه رویه ای است‌ که تیم‌ها به کوچکترین تصمیم داور هم اعتراض می‌کنند.

*عبدی خیلی توپ را جلو برد

وی افزود: اگر تا صبح هم بازی ادامه داشت‌ شاید پرسپولیس نمی‌توانست به فولاد گل بزند. عبدی باید توضیح دهد چرا آن موقعیت طلایی تک به تک‌ را از دست داد، اما من معتقدم‌ او خیلی توپ را جلو برد و باید از عقب تر شوت می‌زد چون‌ دروازه‌بان تیم حریف از خط دروازه دور شده بود. عبدی مهاجم گلزنی است، اما در این‌ بازی روز، روز او نبود.

پیشکسوت باشگاه‌ پرسپولیس درباره اینکه تعویض‌های گل‌محمدی چگونه بود، گفت: تعویض‌ها خوب بود چون از زمانی که وارد بازی شدند توانستند میانه میدان را از آن پرسپولیس کنند و اجازه حرکت به فولاد ندهند. اما با‌ تمام این تفاسیر دو تیم ستاره خاصی نداشتند. در گذشته تمام تیم‌ها ستاره‌های زیادی داشتند، اما الان فوتبال ما تهی از ستاره است و نشان می‌دهد چرخه بازیکن سازی به خوبی پیش نرفته است.

*این بی‌ثباتی برای تیمی چون‌ پرسپولیس قشنگ نیست

ابراهیمی با انتقاد از سیستم مدیریتی پرسپولیس گفت: در این فصل حدود ۴ یا ۵ سرپرست و مدیرعامل برای باشگاه انتخاب شده‌اند؛ این بی‌ثباتی برای تیمی چون‌ پرسپولیس قشنگ نیست زیرا یک مدیرعامل باید حداقل حدود ۶ تا ۸ سال روی صندلی مدیریت این تیم بنشیند و تیم را از لحاظ مالی و سایر موارد به خوبی اداره کند نه اینکه هر روز دنبال تزریق پول باشد. اینکه درویش برای چه مدت مدیرعامل بماند مشخص نیست. در واقع دو تیم پرسپولیس و استقلال بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند، اما از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل هستند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد مدیرعامل این دو باشگاه شود باید مطالعه داشته باشد که جز بدهی‌های فراوان انباشته شده و احتمال شکایت، باید توانایی تزریق پول و فراهم‌ کردن‌ امکانات لازم به تیم را هم داشته باشد چون‌ همه می‌دانند بازیکنان دنبال پول هستند چون زندگی آنها از این راه تأمین می‌شود. آقای مدیرعامل اگر توانایی تزریق پول نداری پس برای چه پست مدیریت یک باشگاه بزرگ را قبول می‌کنی؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *