تولید ساندرو با 35 درصد داخلی سازی شروع شد

16:39 - 31 شهريور 1394
کد خبر: ۷۹۴۷۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان – مدیر عامل خاورمیانه شرکت رنو فرانسه از تولید انبوه خودروی هاچ بک ساندرو در پارس خودرو خبر داد و گفت: تولید ساندرو با 35 درصد داخلی سازی شروع شد .
پیمان کارگر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، تولید خودروی ساندرو، تندر 90 و پیکاپ رنو به زودی در ایران افزایش می یابد و به روزی 500 دستگاه خواهد رسید.

وی با اشاره به عرضه خودروی ساندرو در بازار ایران، اضافه کرد:  گیربکس اتومات و دستی این خودرو در ایران تولید و عرضه خواهد شد.

کارگر همچنین به خدامت پس از فروش خودروهای رنو دو ایران اشاره کرد و افزود: برخی مشکلات در بخش خدمات پس از فروش وجود داشت که شرکت رنو پارس با جدیت برای رفع این مشکلات برنامه ریزی کرده و به هیچ عنوان نداشتن قطعه و کم کاری از نمایندگی های خدمات پس از فروش را نمی پذیرد.

وی ادامه داد: در برخی مواد دیده شده بود قطعات تقلبی در جعبه های رنو در نمایندگی های خدمات پس از فروش عرضه می شد که این تخلف به وزارت صنعت هم اطلاع داده شد تا با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

مدیر عامل رنو پارس با اشاره به جایگاه ویژه خدمات پس از فروش برای مشتریان، تاکید کرد: به هیچ عنوان کم کاری و ضعف در برخورد، خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی را از شرکت های همکار از جمله ایران خودرو، پارس خودرو و شرکت نگین خودرو نمی پذیریم و شرکتی که این مشکلات را داشته باشد ما در ادامه همکاری خود تجدید نظر می کنیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *