دهمین اکران «ماجرای یک شب بارانی» در آمریکا

18:00 - 30 شهريور 1394
کد خبر: ۷۹۰۷۵
خبرگزاری میزان - فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» به کارگردانی مهدی فرد قادری که تاکنون با استقبال از سوی جشنواره‌های آمریکایی مواجه شده است، برای دهمین بار در چند ماه اخیر در این کشور به نمایش در می‌آید.
به،جشنواره سن پدرو امسال در حالی در شهر لس آنجلس و با بزرگداشت چارلز بوکوفسکی داستان نویس بزرگ آمریکایی آغاز خواهد شد که مسئولان برگزاری تنها بیست و یک فیلم کوتاه از سراسر جهان را برای بخش مسابقه پذیرفته اند و «ماجرای یک شب بارانی» به عنوان نماینده کشورمان در سالن بزرگ تئاتر وارنر به روی پرده خواهد رفت.
 
سومین فیلم تک پلان مهدی فرد قادری پس از «تناوب» و «دایره های معکوس» که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده است،تاکنون در ایالت‌های مختلف آمریکا به نمایش در آمده است و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره های «سینمای جدید» هالیوود،«کلونی» اوهایو،«از فیلم دیدن نترس» یوتا،«کارولینا» نیویورک شده است و در جوایز آکادمی واشنگتن نیز نامزد دریافت چهار جایزه اصلی بوده است.
 
برخی از عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کاگردان: مهدی فرد‌قادری ، تصویربردار: عارف نامور ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حسین محروقی ، صداگذار: آرش قاسمی ، بازیگران: منوچهر علیپور ، زهره رمضانی ، مهسا فقهایی ، کیان درجزی ، حسین محروقی ، غزال قاسمی ، ساینا اسدی ، امیرپارسا صفری و مهدی فرد قادری ، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران
 
مهدی فرد‌ قادری فیلم‌های کوتاه سایه مه ، تناوب ، زندگی خورشید ، گرامافون ، دایره‌های معکوس ، روایت آینه ای داستان های ساده و ماجرای یک شب بارانی را کارگردانی کرده است. فیلم های فرد‌ قادری تا‌کنون در بیش از پنجاه جشنواره ملی و بین المللی به نمایش در آمده و موفق به کسب بیست جایزه شده‌اند.
 
جشنواره «سن پدرو» از 17 تا 20 مهر ماه در لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *