والدین با تشویق به آموزش حضوری به آموزش و پرورش اعتماد کنند

10:56 - 30 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۵۱۲
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به آموزش حضوری دانش اموزان و بازگشت حداکثری آن‌ها به آموزش حضوری تاکید کرد.
علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با میزان در توصیه به والدین و نگرانی‌های آن‌ها پیرامون آموزش حضوری گفت: من به همه خانواده‌ها توصیه می کنم به همکاران و عزیزان ما در وزرات بهداشت و آموزش و پرورش اعتماد کنند چرا که دلسوزانه پای کار هستند ، همه آمده ایم تا کمک کنیم که شرایط تسهیل شده و به دوران پیش از کرونا بازگردیم و به امید خدا شاهد حضور پر نشاط دانش آموزان در مدارس باشیم.
 
وی ادامه داد: تمهیدات حضور ایمن دانش آموزان در مدرسه  انجام گرفته است به والدین توصیه داریم که نگران حضور دانش آموزان در مدرسه نباشند و آن ها را تشویق کنند ،بنده نیز دانش آموز اول ابتدایی دارم او هم در مدرسه حاضر می شود و  از آموزش حضوری بهره مند می شود. 

وی در پاسخ به این سوال که همچنان برخی از مدارس از آموزش حضوری طفره می روند گفت: با روسای آموزش و پرورش مناطق و مدیران مدارس جلسه گذاشته ایم و بر روی حضور حداکثری دانش آموزان و بازگشت دانش آموزان به مدرسه و تدریس حضوری تاکید کرده ایم.

وی ادامه داد: به مدارس اعلام کرده ایم که متناسب با شرایط و دوره‌های تحصیلی حتما برنامه ریزی کنند که همه همکاران حضوری حداکثری و حتی صد درصدی در مدرسه داشته باشند و از طرفی هم برنامه ریزی داشته باشند که دانش آموزان با گروه بندی بتوانند حضور حداکثری در مدرسه پیدا کنند.

وی گفت: در دوسال گذشته که شرایط کرونا ایجاب می‌کرد ما در فضای مجازی در خدمت دانش آموزان باشیم خیلی از معضلاتی، چون افت تحصیلی، اختلال و افت در مهارات‌های اجتماعی را شاهد بوده ایم.

رییس آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این سوال که اکثریت مدارس شهر تهران پر تراکم هستند و در حال حاضر چه تعداد از این مدارس آمادگی آموزش حضوری را دارند گفت:مدارس ما با برنامه ریزی مدیران و تدابیر مختلفی همچون گروه بندی و استفاده از شیفت مقابل، استفاده از فضا‌های جانبی، به عنوان مثال سالن های ورزشی، نمازخانه‌ها در اختیار دانش آموزان و همکاران ما برای برگزاری آموزش حضوری باشد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *