معروف: استرالیا در حمله و دریافت خوب کار کرد

15:20 - 30 شهريور 1394
کد خبر: ۷۹۰۳۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان - کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: شاید اگر در ست اول پیروز می شدیم روند بازی عوض می‌شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، سعید معروف پس از شکست 3 بر صفر ایران برابر استرالیا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی خوبی بود و مسابقه را خوب شروع کردیم، اما در ست اول به پیروزی نرسیدیم. شاید اگر در ست اول پیروز می شدیم روند بازی عوض می شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در روزی که تیم حریف بهترین دریافت‌ها را داشته است و در حمله هم آمار خیلی خوبی داشت نمی توان به پیروزی رسید.

انتهای پیام/



غضنفر
|
-
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
داستان والیبال ایران همان داستان کشتی فرنگی ماست بنا رو گذاشتن کنار بعد چند هفته تیم با کادر فنی جدید رفت مسابقه با همان ترکیب المپیک نتیجه گرفت همه شروع کردن به تعریف از کادر فنی جدید بدون اینکه اگاه باشن از زحمات بنا وبعد نتیجه این اواخر معلوم شد که چه خبر ؛ حالا همون داستان در تیم والیبال ایران مطرح ست بعد از رفتن ولاسکو نتایج بدست اومده شد مال کواچ اما الان در اصل نتایج کواچ مشخص شد . در کل من اینو میدونم همه کشورها هزینه میکنن تا از تجربیات یه سر مربی مطرح استفاده کنن . آقایون بیت المال هزینه کردن برای یه مربی ست 2 که با تیم ما بر برای خودش تجربه کسب کنه . تیم ولاسکو کجا و تیم کواچ کجا ؛ مردیم از دست این اقایون بی خرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *