چینی: استقلال به نباختن عادت کرده است

9:45 - 17 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۲۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تنها تیم بدون باخت لیگ است و کمترین گل خورده را دارد و به نباختن و امتیاز گرفتن از هر بازی عادت کرده که این بسیار خوب است.

علی چینی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: در نیمه اول استقلال به خوبی حریف را پرس کرد، اما در بحث بازیسازی خوب عمل نکرد و این اتفاق در بعضی از دیدار‌ها رقم می‌خورد. شرایط فنی بازی جالب نبود و دو تیم بیشتر در میانه میدان توپ را در اختیار داشتند، این تساوی اصلا به سود استقلال نبود و یک پیروزی می‌توانست اختلاف ۳ امتیازی با پرسپولیس را حفظ کند.

وی ادامه داد: در فوتبال وقتی تیمی عقب می‌نشیند در واقع حریف را به حمله کردن دعوت می‌کند و منتظر ضد حمله می‌شود. فرو رفتن در لاک دفاعی باعث فشار و استرس به بازیکنان می‌شود که متاسفانه در دقایق پایانی به بازیکنان آلومینیوم فضا دادیم و آن‌ها موفق به زدن گل مساوی شدند.

پیشکسوت استقلال درباره دلیل سرد بودن و عدم جذابیت مسابقه بین تیم‌های بالای جدولی خاطرنشان کرد: این بازی حساسیت بسیار بالایی داشت، استقلال می‌خواست صدر را حفظ کند و آلومینیوم قصد نزدیک شدن به بالای جدول را داشت و همین حساسیت باعث احتیاط دو مربی و یک بازی سرد و بی روح شد.

وی در رابطه با تقابل استقلال با مس رفسنجان در هفته سیزدهم تصریح کرد: مس رفسنجان از تیم‌های بسیار خوب امسال بوده و با ارائه فوتبالی روان برای بسیاری از تیم‌ها مشکل‌ساز شده است. این تیم روی زمین کار می‌کند و استقلال هم می‌تواند در خانه عملکرد خوبی داشته باشد و فرامین تاکتیکی کادرفنی را به خوبی اجرا کند. قطعاً بازی خیلی زیبا و جالبی از دو تیم شاهد خواهیم بود.

علی چینی در پایان گفت: امیدوارم روند خوب استقلال ادامه دار باشد، باید مس رفسنجان را شکست دهیم و همچنان صدر را حفظ کنیم. استقلال تنها تیم بدون باخت لیگ است و کمترین گل خورده را دارد و به نباختن و امتیاز گرفتن از هر بازی عادت کرده که این بسیار خوب است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *