رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان زندان‌ها: قرب و منزلت حاج قاسم نتیجه اخلاص او بود

12:59 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۷۰۰۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: محرومیت‌زدایی، امور عمرانی و مسائل درمانی همچون طرح شهید سلیمانی و آزادسازی زندانیان معسر ثمره انجام کار بسیجی است و چون با گمنامی و خلوص انحام می‌شود حتما خداوند برکت می‌دهد. تمام قرب و منزلتی که حاج قاسم یافت نتیجه همان اخلاص او بود.
- غلامعلی محمدی ظهر امروز در مراسم نهضت خدمت مؤمنانه (آزادی زندانیان معسر) با تسلیت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: ما در زندان‌ها وظیفه داریم برای تربیت روح، نفس و روان مددجویان با استفاده از ظرفیت‌های ممکن تلاش کنیم تا این دسته از افراد جامعه حیات طیبه خود را بدست بیاورند و زندگی سعادتمندانه پیشه کنند.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به مصادیق خدمات و فعالیت‌های سازمان بسیج در حوزه‌های مختلف گفت: محرومیت‌زدایی، امور عمرانی و مسائل درمانی از جمله طرح شهید سلیمانی، آزادسازی زندانیان معسر، همه این‌ها ثمره انجام کار بسیجی است و، چون با گمنامی و خلوص انحام می‌شود حتما خداوند برکت می‌دهد. تمام قرب و منزلتی که حاج قاسم یافت نتیجه همان اخلاص او بود.

وی با بیان اینکه حضور گرو‌های بسیجی در میدان ندامتگاه‌ها برکات زیادی داشته است، تصریح کرد: وقتی مشکلات مددجویان به واسطه مداخله بسیجیان حل می‌شود روح مددجویان نیز لطافت پیدا می‌کند.
 
محمدی با اشاره به اینکه از اقدامات درمانی که توسط بسیجیان به نحو جهادی در زندان‌ها انجام می‌شود، مصادیق زیادی داریم، افزود: به عنوان مثال در یک‌روز، تعداد قابل ملاحظه‌ای یونیت‌های دندانپزشکی به زندان ارسال کردند و نزدیک به ۱۰۰ نفر از زندانیان را تحت خدمات دندانپزشکی انجام دادند.

رئیس سازمان زندان‌ها اضافه کرد: در عین کمک‌های مادی و معنوی هم به خانواده زندانیان انجام می‌شود. همه این اقدامات مددجویان و خانواده‌های آن‌ها را به‌سوی ارزش‌ها متمایل می‌کند و این اقدام کمی نیست.

وی گفت: استفاده از ظرفیت بسیج حقوقدانان در کشور اثرات و برکات مثبتی داشته است. آقای انبارکی اشاراتی درجهت اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری از زندانی شدن افراد با حل و فصل خصومت‌ها از طریق مراجع صلح و سازش و ارائه خدمات حقوقی رایگان به زندانیان داشتند که در این خصوص بعضاً حقوقدانان بسیجی نقش مددکار قضایی را داشتند.

محمدی یادآور شد: همه اقدامات یادشده و همین خدمت مؤمنانه که با آزادی زندانیان معسر انجام می‌شود،  واقعاً مصداق بارز آیه (فَاستَبِقوا الخیرات) از سوی شما عزیزان خواهد بود. امیدواریم خداوند از شما و بانیان به احسن وجه قبول فرماید.

رئیس سازمان زندان‌ها عنوان کرد: ان شاءالله در سایر مأموریت‌هایی که انجام می‌شود در کنار یکدیگر قرار بگیریم، مجموعه همکاران ما در سازمان زندان‌ها در خدمت شما بسیجیان هستند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *