سازمان لیگ فدراسیون والیبال همچنان روی هوا؛ عظیمی در دسترس نیست

10:07 - 11 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۸۴۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
در حالی که لیگ برتر والیبال روزهای پرچالشی را سپری می‌کند اما هنوز تکلیف سازمان لیگ والیبال نامشخص است.

- با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد فدراسیون والیبال پس از انتصاب شهرام عظیمی در وزارت ورزش و جوانان، جانشین او را در سازمان لیگ فدراسیون والیبال منصوب کند؛ اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده است. فدراسیون والیبال در شرایطی در انتصاب مسئول سازمان لیگ تعلل می‌کند که لیگ برتر با چالش‌های زیادی روبرو است و در همین چند روز گذشته این چالش‌ها بیشتر هم شد.

اینکه چرا شهرام عظیمی با وجود انتصاب در وزارت ورزش و جوانان، از سمت خود در فدراسوین والیبال استعفا نمی‌دهد شاید به این خاطر باشد که وی قصد دارد تا زمانی که حضورش در وزارت ورزش قطعی نشده سرپرستی سازمان لیگ والیبال را از دست ندهد؛ اما وی باید این مسئله را در نظر داتشه باشد که تا همین امروز هم عدم حضورش در فدراسیون والیبال تبعات زیادی برای لیگ داشته است.

پیش از اینکه عظیمی در وزارت ورزش مسئولیت بگیرد گفته می‌شد وی به صورت پاره وقت در فدراسیون والیبال حاضر می‌شود و حالا که به وزارت ورزش رفته مشخص است که تا چه حد زمان خود را به مسئولیتش در فدراسیون والیبال اختصاصی می‌دهد.

هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم این بلاتکلیفی می‌تواند بیشتر مشکل‌ساز شود و‌ ای کاش داورزنی تصمیمی برای این موضوع بگیرد تا سازمان لیگ بتواند بر طبق یک روال طبیعی فعالیت کند. هر چند اینکه مسئول سازمان لیگ دارای چه شاخصه‌هایی باشد هم از جمله مواردی است که داورزنی باید به آن توجه کند تا اشتباهات قبل تکرار نشود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *