اصرار سرمربی گل‌گهر به تکرار اشتباهات گذشته با ارائه آدرس غلط/ آقای قلعه‌نویی به کجا چنین شتابان؟

0:45 - 06 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۵۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اظهارات نامتعارف امیر قلعه‌نویی در خصوص رای صادره کمیته انضباطی در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر به پاشنه آشیل این مربی کارکشته تبدیل شده است.

- اظهارات نامتعارف امیر قلعه‌نویی در خصوص رای صادره کمیته انضباطی درباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان بعد از دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل آلومینیوم اراک در حالی مورد استفاده برخی دشمنان قرار گرفته است که آن‌ها با تاکید بر این سخنان هجمه‌ای جدید علیه منافع ایران به راه انداخته‌اند.

البته قلعه‌نویی پیش از این نیز چنین رفتاری را مرتکب شده بود و با پیوند زدن مسائل سیاسی تلاش داشت ناکامی خود را پوشش دهد که با محرومیتی سنگین رو به رو شد، اما این بار به بهانه رأی کمیته انضباطی در خصوص بازیکن غیرقانونی گل‌گهر، تلاش کرده بار دیگر با پیش کشیدن مسائل اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه، افکار عمومی را با ارائه آدرس غلط منحرف کند تا مانع از شفاف‌سازی زوایایی پنهان این پرونده جنجالی شود.

قلعه‌نویی معتقد است رسانه‌های گروهی به ویژه رسانه ملی نباید به موضوع بازیکن جعلی گل‌گهر ورود کنند، چون اولویت جامعه این موضوع نیست، اما این مربی کارکُشته فراموش کرده رسیدگی به مشکلات حوزه فوتبال به ویژه موضوع جعل اسناد و مدارک ارسالی بابت حضور این بازیکن در ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر به فدراسیون فوتبال یکی از اولویت‌های نخست رسانه‌های ورزشی بوده و نه تنها اشتباهی رخ نداده بلکه رسانه‌ها وظیفه خود را به درستی انجام داده‌اند.

اگر قلعه‌نویی به اذعان خودش از اجرای عدالت در فوتبال استقبال می‌کند چرا امروز با این ادبیات تلاش می‌کند مانع از شفاف‌سازی رسانه‌ها و انحراف افکار عمومی شود؟ پیوند زدن موضوعات غیرفوتبالی و بعضاً سیاسی به موضوع مدارک جعلی بازیکن گابنی ریختن آب به آسیاب دشمنان است تا آن‌ها به بهانه این اظهارات سیاست‌های ضد ایرانی خود را دنبال کنند.

به نظر می‌رسد این مربی کارکُشته نه تنها از اشتباهات گذشته درسی نگرفته بلکه به دنبال تکرار آن است تا با تکیه بر ارائه اطلاعات اشتباه از گاف بزرگی که او و تیم تحت مدیریتش داده‌اند از زیر بار مسئولیت اشتباهی که مرتکب شده‌اند، شانه خالی کند.

اگر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر نبود آیا بازهم چنین سخنانی در ارتباط با این تخلف از سوی او مطرح می‌شد؟ یا او نیز به جمع موافقان برخورد با فساد و جعل می‌پیوست؟ بدون شک رسیدگی دقیق ارکان قضایی به زوایایی پنهان این پرونده مطالبه جدی افکارعمومی است و تحت فشار قراردادن ارکان قضایی با این جملات و حمله به رسانه‌هایی که قصد شفاف‌سازی در این پرونده دارند، بازی دو سر باخت است که قطعاً قلعه‌نویی یکی از بازنده‌های بزرگ این معرکه خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *