۱۰ نکته از نیم فصل اول لیگ برتر والیبال؛ از پدیده‌ای به نام راهیاب ملل تا صدرنشینی قابل پیش‌بینی پولدار‌ها

10:43 - 04 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۲۰۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
نیم فصل اول لیگ برتر والیبال با صدرنشینی سپاهان اصفهان به پایان رسید.
- نیم فصل اول لیگ برتر والیبال در شرایطی به پایان رسید که تیم سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان رده‌های اول تا سوم جدول را به خود اختصاص دادند. در ادامه به مهمترین اتفاقات که در نیم فصل اول رخ داد پرداخته شده است.

۱- قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی که در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال رخ داد این بود که ۳ تیم پرهزینه سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان در رده‌های اول تا سوم لیگ قرار گرفتند. تعجب‌آور بوداگر اتفاقی غیر این رخ می‌داد و این تیم‌ها صدرنشین لیگ نمی‌شدند .

۲- بدون شک لقب پدیده لیگ برتر را باید به تیم راهیاب ملل داد. این تیم با وجود اینکه در دو هفته پایانی نیم فصل اول متحمل دو شکست شد، اما همچنان رده پنجم لیگ را در اختیار دارد. راهیاب در کنار پاس کمترین هزینه را در بین تیم‌‌های لیگ برتری انجام داده است.

۳- تیم‌های سایپا، شهداب یزد و فولاد سیرجان نسبت به هزینه‌هایی که انجام دادند نتوانستند عملکرد خوبی در لیگ داشته باشند. شهداب یزد در نهایت کادر فنی خود را تغییر داد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار مربیان سایپا و فولاد سیرجان خواهد بود.

۴- در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال ۴ تیم شهداب یزد، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه و شهرداری گنبد کادر فنی خود را برکنار کردند.

۵- تیم سپاهان در نیم فصل اول تنها در یک بازی شکست خورد و آن هم مقابل تیم قعرنشین آذرباتری بود.

۶- تیم آذرباتری کمترین تعداد برد را در نیم فصل اول داشت. این تیم در ۱۳ بازی خود تنها به ۳ پیروزی دست پیدا کرد. سایپا و هورسان رامسر هم دو تیمی بودند که پس از آذرباتری صاحب کمترین تعداد برد در نیم فصل اول بودند.

۷- فولاد سیرجان که در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد در پایان نیم فصل اول امسال در جایگاه نازل یازدهم قرار گرفت.

۸- شهرداری گنبد با تغییر کادر فنی خود و بازگشت عظیم جزیده به این تیم روندی صعودی در لیگ داشت و توانست خود را به رده ششم جدول برساند.

۹- بیشترین تعداد برد با نتیجه ۳ بر ۲ هم متعلق به تیم شهرداری ارومیه است. این تیم در ۴ بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

۱۰- شهرداری ورامین هم بیشترین تعداد باخت با نتیجه ۳ بر ۲ را در نیم فصل اول لیگ برتر داشته است. این تیم ۴ بازی را با این نتیجه شکست خورده است.

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *