رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان شهرستان عنبرآباد در کرمان از شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی بازدید کرد

16:03 - 01 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۷۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن بازدید از شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی این شهرستان گفت: برای تعدای از اصناف پرونده گران‌فروشی تشکیل و به تعزیرات ارسال شد و فرار مالیاتی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی نیز در دست بررسی است.
- ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در استان کرمان در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، گران‌فروشی، بررسی اسناد و مدارک خرید و فروش مودیان مالیاتی جهت جلوگیری از فرار مالیاتی و وضعیت بهداشت، از شرکت‌های پخش عمده مواد غذایی این شهرستان بازدید کرد.

سلیمانی در گفت‌وگو با میزان و در حاشیه این بازدید که با همراهی رئیس اداره صمت، رئیس اداره مالیات، رئیس پلیس آگاهی، رئیس اتاق اصناف و بازرس تعزیرات برگزار شد، عنوان کرد: این بازدید‌ها در راستای اجرای طرح مبارزه با اخلال‌گران از طریق گران‌فروشی به‌صورت مستمر از سوی سیستم قضایی این شهرستان تا رسیدن با نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه در این بازدید‌ها وضعیت اسناد و مدارک خرید و فروش مودیان مالیاتی جهت جلوگیری از فرار مالیاتی بررسی می‌شود، گفت: بعضی از حواله‌های خرید شرکت‌ها به‌نام سایر افراد ثبت شده و این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در این بازدید، به شرکت‌های توزیع مواد غذایی جهت رفع نقص‌های موجود، تذکرات لازم داده شد که در صورت عدم اقدام، پلمب خواهند شد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *