مأموریت تانک بهینه‌سازی شده کرار در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص)

14:32 - 01 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۶۹۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ امروز انجام می‌شود، گفت: امشب تانک بهینه سازی شده کرار، امکانات دید در شب و توانایی‌هایی که بتوانند در شب مورد استفاده قرار گیرند، در منطقه کار خود را انجام خواهند داد.

- سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره هفدهمین رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ گفت: مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ امروز انجام می‌شود و در این رزمایش تقریبا ترکیبی از رسته‌ها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش از تمام امکانات و تجهیزاتی که آماده کردیم استفاده خواهیم کرد، افزود: تانک بهینه سازی شده کرار، امکانات دید در شب و توانایی‌هایی که بتوانند در شب مورد استفاده قرار گیرند، در منطقه کار خود را انجام خواهند داد.

سردار مارانی با بیان اینکه از پهپاد‌های رزمی و انتخاری مختلف در این رزمایش استفاده می‌کنیم، افزود: هلی‌کوپتر‌های هوانیروز ما که در شب پرواز می‌کنند نیز بکار گرفته می‌شوند. آتش‌های بالگردها و هم بالگرد‌های نفربر در شب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه بیان کرد: از موشک ۳۶۰ که با برد بیش از ۱۲۰ کیلومتر به نیروی زمینی واگذار شده است و بقیه موشک‌هایی که در اختیار نیروی زمینی سپاه است امروز در این منطقه به یاری خداوند استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تقریبا ۳-۴ عملیات ترکیبی مختلف را انجام خواهیم داد، افزود: عملیات ویژه و پیشگیرانه برای اولین بار در این منطقه انجام می‌شود. در جزیره بنی فارور که بیش از ۹۰ کیلومتر است شلیک می‌کنیم.

سردار مارانی با اشاره به هیئتی از ستاد کل نیرو‌های مسلح که به عنوان داور در منطقه حضور دارند، گفت: سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با همه اعضای تیم‌شان از دو روز قبل در این منطقه حضور دارند و رزمایش لارک روز گذشته و امروز را بررسی کردند؛ در بازدید خود از رزمایش بسیار راضی بودند.

 

 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: رزمایش نظامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *