خودکشی دسته‌جمعی خانوادۀ ثروتمند آمریکایی + تصاویر

8:25 - 31 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۳۳۴
خبرگزاری میزان - روزنامه آمریکایی از پیدا شدن جنازه اعضای یک خانواده آمریکایی که در ویلایی بزرگ در ایالت مینه سوتا به طور دسته جمعی اقدام به خودکشی کرده بودند، خبر داد.
به گزارش به نقل از نیک صالحی،  استار تریبون" خاطرنشان کرد: جنازه صاحب منزل برایان 45 ساله و همسرش کارن شرت 48 ساله و سه فرزندشان کول 17 ساله، مادیسون 15 ساله و بروکلین 14 ساله در منزل شان مشرف بر دریاچه مینتونکا در ایالت مینه سوتا یافت شده است.

 خودکشی دسته‌جمعی خانوادۀ ثروتمند آمریکایی + تصاویر

روزنامه مزبور افزود: خانه آنها در روستای کوچک گرین وود قرار داد که جمعیت آن 100 نفر است و بر کرانه دریاچه مینتونکا واقع شده و تقریبا 20 مایل با شهر منیاپلیس بزرگ ترین شهر مینه سوتا فاصله دارد. خانه آنها از 5 اتاق خواب، سه سرویس و پارکینگی با گنجایش 8 خودرو تشکیل شده است.

خودکشی دسته‌جمعی خانوادۀ ثروتمند آمریکایی + تصاویر

پلیس ایالتی در گفت وگو با روزنامه استار تریبون توضیح داد: پس از گذشت چند روز از شنیده نشدن هیچ صدایی از خانه و دیده نشدن هیچکس در آن و غیبت فرزندان در مدرسه، نیروهای پلیس صبح پنجشنبه به این ویلا رفتند و جنازه افراد خانواده در نقاط مختلف این منزل مجلل که قیمت آن دو میلیون دلار آمریکایی تخمین زده می شود، یافت شد.

خودکشی دسته‌جمعی خانوادۀ ثروتمند آمریکایی + تصاویر

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




علی
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
0
اکه وارث ندارندمن حاضرم ثروتشان رابپذیرم.زحمت خرج کردنش رومی کشم.البته براشون دعا می کنم ها.
علی
|
-
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
0
می گن پول خوشبختی نمی اره اینجاست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *