رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیرانوند: نایب قهرمانی جهان در وزنه‌برداری اتفاق خوبی است/ ۳ چهره جدید و جوان به دنیای وزنه‌برداری معرفی کردیم

0:01 - 29 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۸۷۸
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: از کادرفنی و همچنین مربیان استان‌ها که با عشق علاقه ورزشکاران را شناسایی می‌کنند و به اردو‌های تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور می‌فرستند، تشکر می‌کنیم.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نتایج تیم ملی در مسابقات جهانی وزنه‌برداری اظهار داشت: خداراشکر بچه‌ها عالی کار کردند و کسب عنوان دومی جهان خیلی خوب و عنوان ارزشمندی بود. این افتخار بزرگ را به تک تک ورزشکاران، خانواده خود ورزشکاران و همچنین جامعه ورزشی به ویژه جامعه وزنه‌برداری تبریک می‌گویم. در حال حاضر بهترین سرمایه‌های ما همین وزنه‌برداران هستند. البته ورزشکاران دیگری هم هستند مانند علی میری، علی داوودی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی و همچنین علی هاشمی که با حضور آن‌ها تیم قوی‌تری در بازی‌های آسیایی چین خواهیم داشت تا بتوانیم یک نتیجه و عملکرد عالی از ورزشکاران در آنجا شاهد باشیم.

وی افزود: درست است از برخی بچه‌ها توقع بیشتری داشتیم، اما تمام تلاششان را کردند و این تلاش خودش قابل تحسین است. اگر نقاط ضعفی داریم باید آن را اصلاح کنیم تا در مسابقات بعدی موفق‌تر عمل کنیم. کسب نایب قهرمانی جهان آن هم در رشته المپیکی مانند وزنه‌برداری اتفاق خوبی است. همچنین معرفی سه چهره جدید جوان به وزنه‌برداری دنیا به عنوان مدال‌آور این رشته که برای اولین بار چنین افتخاری کسب کردند این خودش جای تبریک به کادرفنی، خانواده ورزشکاران و همچنین جامعه ورزشی کشور دارد. حتی کسی مانند علیرضا یوسفی که توانست در میان بزرگان دسته فوق سنگین رکورد جوانان جهان را ارتقا دهد، نشان می‌دهد در آینده او خواهد توانست و لیاقت دارد بهتر از این‌ها بدرخشد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری درباره عملکرد تیم ملی بانوان خاطرنشان کرد: تمام بانوان عالی کار کردند. برای اینکه یکتا جمالی و الهام حسینی در گروه A وزنه زدند و انجام شش عنوان صحیح از سوی آن‌ها قابل تحسین است و هم رکورد ملی ارتقا دادند یک کار ارزشمندتر است. حتی ورزشکاری مثل یوسفی که برای اولین بار می‌آید در چنین رویداد مهمی حاضر می‌شود. خداراشکر او یک چهره جدید در وزنه‌برداری است با وجود این که در گروه B حضور داشت، اما به او و همچنین کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. در نهایت کادرفنی و ورزشکاران سال خوبی داشتند و ثابت کردند در صورت حمایت کسب مدال‌های ارزشمند در میادین برون مرزی دور از دسترس برای ما نیست.

بیرانوند در پایان گفت: باید از علیرضا سلیمانی، ایوب موسوی، آیت شریفی، مرتضی بیگلری، امیر عزیزی و رضا دهدار تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم در مسابقات پیش‌رو نتایج بهتری کسب کنند. همچنین به کادرفنی و همچنین مربیان استان‌ها که خالصانه و بی‌ریا به امر مربیگری می‌پذیرند و با عشق علاقه هم ورزشکاران را غربالگری می‌کنند و به اردو‌های تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور می‌فرستند خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *