جانشین وزیر دفاع: نیرو‌های مسلح علی‌رغم تحریم به پیشرفت‌های گوناگون دفاعی دست یافته است

11:47 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۸۳۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه در طول این سال‌ها بیشترین تحریم‌ها متوجه نیرو‌های مسلح بوده است گفت: با توجه به همین شرایط، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های گوناگون دفاعی حاصل شده است و این به دلیل روحیه، تفکر، نگاه جهادی و فرهنگ بسیجی آحاد نیرو‌های مسلح بوده است.
- بنا به اعلام وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی با اشاره به اینکه در دنیا سازمان را به عنوان یک موجود زنده تعبیر می‌کنند و با آن تطبیق می‌دهند اظهار داشت: سازمان زنده به معنای سازمان اثر بخش است که دارای مغز (مجموعه پژوهشی) بوده و تحول و نوآوری از مولفه‌ی اصلی آن است.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه نیرو‌های انسانی در سازمان‌ها سرمایه‌هایی هستند که نقش قلب انسان را ایفا می‌کنند افزود: به هر میزان که این قلب بتپد و بهتر کار کند، سازمان بهره وری بهتری خواهد داشت.

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نقش مهمی در تحول نیروی انسانی دارد و کارکرد این سازمان و اثربخشی آن بر قلوب آحاد کارکنان و بدنه‌ صنعت دفاعی اجتناب ناپذیر است.

سردار فرحی با اشاره به اینکه مدیران غالباً بر مسائل و بهره وری‌های مادی سازمان‌ها تمرکز دارند گفت: در نیرو‌های مسلح نیازمند قلب‌های مطمئن، پر از اعتماد و باور الهی هستیم و به واسطه وجود سازمان مکتبی عقیدتی سیاسی این مهم محقق خواهد شد؛ چرا که صریحا با قلب و باور‌های معنوی و درونی کارکنان سروکار دارد.

جانشین وزیر دفاع با بیان رشادت‌های بی نظیر رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس گفت: محدودیت‌ها و کمبود امکانات هیچ گاه باعث عقب نشینی رزمندگان نشد؛ چرا که قلب‌های آنان آماده، مطمئن و سرشار از ایمان بود.

وی در همین زمینه افزود: ایستادگی، مقاومت، ایثار، سلحشوری، پیشرفت و ... در سایه قلب مطمئن به بار می‌نشیند و باور معنوی است که پای را محکم و قدم‌ها را استوار می‌سازد.

سردار فرحی با بیان اینکه در طول این سال‌ها بیشترین تحریم‌ها متوجه نیرو‌های مسلح بوده است گفت: با توجه به همین شرایط، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های گوناگون دفاعی حاصل شده است و این به دلیل روحیه، تفکر، نگاه جهادی و فرهنگ بسیجی آحاد نیرو‌های مسلح بوده است.

سرتیپ پاسدار فرحی تصریح کرد: مجموعه‌ صنعت دفاعی همواره نیازمند وجود انسان‌های با کیفیت بالاست و سازمان عقیدتی سیاسی ظرفیت ساخت مجموعه‌ای انسان ساز در تراز انقلاب اسلامی را داراست.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *