نوری: استقلال هرطور بازی کند عده‌ای بازهم انتقاد می‌کنند/ انتقاد‌ات از خارجی‌ها مغرضانه است

8:45 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۵۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هرطور بازی کند عده‌ای می‌گویند چه بازی بدی بود، واقعاً از این قضیه دلمان درد گرفته است.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: یک فینال زودرس را شاهد بودیم؛ بازی خوبی بود و استقلال موفق شد ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کند. دو تیم ضد فوتبال بازی نکردند و حاشیه‌ای ایجاد نشد.

وی در ادامه افزود: استقلال آن چیزی که می‌خواست را گرفت و موفق شد ۳ امتیاز این بازی را بگیرد و یک کلین‌شیت هم ثبت کند. از نظر من گل نخوردن هنر است، خط دفاع استقلال واقعاً مستحکم و قوی ظاهر شده و تیم با این مهره‌ها که متشکل از جوانان و با تجربه‌هاست می‌تواند امسال قهرمان لیگ شود.

*همه باید به مجیدی کمک کنیم

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد خارجی‌های این تیم گفت: بعضی انتقاد‌ات از بازیکنان خارجی استقلال مغرضانه است و می‌گویند که کیفیت آن‌ها پایین است، با اینکه ما در بازی‌ها می‌بینیم که در کار‌های تاکتیکی بسیار خوب عمل می‌کنند. به عنوان مثال یامگا انرژی و قدرت بدنی بالایی دارد و در کار‌های دفاعی هم بعضاً عملکرد خوبی دارد. رودی ژستد که قد بلندی دارد و در سرزنی کمک می‌کند، اما دقت لازم را ندارد؛ شاید هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. واقع بینانه نگاه کنیم خریدهای بدی نبودند و در کار‌های تاکتیکی کمک به سزایی می‌کنند.

نوری در ادامه تصریح کرد: استقلال هرطور بازی کند یک عده می‌گویند چه بازی بدی بود، واقعاً از این موضوع دلمان به درد آمده است. باید از این تیم حمایت شود؛ نه تنها شخص مجیدی و بازیکنان بلکه باید از نام استقلال حمایت شود. مجیدی مربی جوانی است که در بعضی مواقع یکسری اشتباهات را در حرکات و صحبت‌هایش دارد؛ شاید حرفه‌ای‌گری را بلد نیست. ما باید به او کمک کنیم، نمی‌شود که با هر اشتباه کوچک بخواهیم به او خرده بگیریم. امیدوارم هواداران و پیشکسوتان حمایت کنند تا اوضاع تیم بهتر شود.

*در نیم فصل باید یک بازیساز با کیفیت به تیم اضافه شود

وی در خصوص بازی استقلال و نود ارومیه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی عنوان کرد: قرعه خوبی بود، اما استقلال نباید حریف را دست کم بگیرد. به هرحال آبی‌پوشان از لحاظ آماری پر افتخار‌ترین تیم جام حذفی هستند. به نظر من اگر بخواهیم در جام حذفی قهرمان شویم نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و در برابر رقبا صد درصد توانش را بگذارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال تیم جوان و بسیار خوبی است و در نیم فصل باید یک بازیساز با کیفیت را به تیم اضافه کنند. استقلال همه شرایط را دارد تا در این فصل از لیگ برتر بتواند قهرمان شود و دل هواداران را شاد کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *