مراسم ترحیم پدر شهیدان جهان‌آرا آغاز شد

16:35 - 28 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۲۲۹
خبرگزاری میزان- مراسم ترحیم پدر شهیدان جهان‌آرا در مسجد حضرت ولی عصر(عج) با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ، مراسم ترحیم مرحوم  سید هدایت‌الله جهان آرا پدر شهیدان جهان‌آرا با حضور حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسجد حضرت ولی عصر(عج) آغاز شد.

گفتنی است در همین راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، با صدور اطلاعیه‌ای از آحاد ملت قدرشناس و ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور استان تهران جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

درگذشت سیدهدایت‌الله جهان‌آراء در ایام شهادت فرزند برومندش شهید محمد جهان‌آراء موجب تعلم و تاثر خاطر همه همرزمان آن شهید در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم شهیدپرور ایران اسلامی شد.

بدون تردید سرمایه‌های عظیم کشورمان مادران و پدران شهدای عزیز است و تربیت فرزندانی شجاع و غیور همچون محمد، علی و محسن جهان‌آراء از وجود پاک چنین پدرانی که خود نیز در عرصه جهاد و مبارزه با ظالم واستکبار، ایثار و جانفشانی دارند، برمی‌آید. بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن تسلیت درگذشت پدر مهربان، فداکار، مجاهد، محب اهل‌بیت(ع) و صلاله سادات علوی به خانواده محترم جهان‌آراء، غفران الهی و همنشینی با مقربین الهی در جایگاه ابدی از خداوند متعال به آن مرحوم مسئلت می‌کند.

  شایان ذکر است این مراسم از ساعت 16 الی 18 در مسجد حضرت ولی عصر(عج) واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر  برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *