«آن بیست و سه نفر» به کتابخانه‌های عمومی اعزام می‌شوند

15:12 - 28 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۱۷۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - مدیرکل منابع نهاد از ارسال بسته ویژه کتب دفاع‌ مقدس شامل ۱۱ عنوان از آثار شاخص این حوزه به مناسبت فرار رسیدن هفته دفاع‌ مقدس به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور خبر داد.
به به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علی رمضانی مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با اشاره به نزدیک بودن هفته دفاع ‌مقدس گفت: به منظور بزرگداشت این هفته، بسته ویژه کتاب که شامل ۱۱ عنوان از آثار شاخص حوزه دفاع‌ مقدس است، به بیش از ۱۷۰۰ کتابخانه تحت پوشش نهاد ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده این کتاب‌ها تا پیش از آغاز هفته دفاع مقدس به کتابخانه‌ها خواهد رسید، افزود: از شاخص‌ترین عناوین موجود در این بسته، کتاب «آن بیست و سه نفر» است که شامل خاطرات خودنوشت احمد یوسف‌زاده از دوران اسارت ۲۳ نوجوان در عملیات آزادسازی خرمشهر است که با درخواست مکرر اعضاء در کتابخانه‌ها روبرو شده و فروردین ماه امسال تقریظ مقام معظم رهبری بر آن نیز منتشر شد.  

مدیر کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ارسال بسته‌های ویژه موضوعی و مناسبتی کتاب را یکی از سیاست‌های تامین منابعی نهاد توصیف کرده و گفت: جدای از ارسال مستمر منابع، در صورتی که با بازنمایی مناسبی از آن‌ها در کتابخانه‌های مقصد صورت گیرد، موجبات اقبال مردم به کتابخانه‌های عمومی را فراهم خواهند کرد.   

رمضانی گفت: پیش از این، بسته ویژه کودک به مناسبت سالروز بزرگداشت استاد مهدی آذریزدی و روز ادبیات کودک و نوجوان (۱۸ تیر)، و همچنین بسته ویژه شعر و ادب به مناسبت سالروز بزرگداشت استاد محمدحسین شهریار به کتابخانه‌های عمومی ارسال شده و تا پایان سال ان‌شاءالله دو بسته ویژه دیگر نیز به کتابخانه‌های عمومی کشور ارسال خواهد شد.   



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *