ورود کارمندان به ادارات استان تهران فقط با تزریق ۲ دُز واکسن و یا منفی بودن PCR مجاز است

19:15 - 22 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۵۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اعلام کرد: ورود کارمندان به ادارات این استان منوط به تزریق دو دز واکسن کرونا یا داشتن نتیجه تست PCR منفی است.

- محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در حال حاضر هر فردی که به کشور وارد می‌شود باید مطمئن شویم که مبتلا به ویروس کرونا نیست، سامانه امید نیز از روز یکشنبه در کل کشور اجرایی شده و امیدواریم بتواند نقش مؤثری در کنترل این بیماری داشته باشد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: موضوع کنترل ورود مسافرین به کشور شامل دو بخش است، نخست افراد ایرانی که از خارج کشور باز می‌گردند، که ممکن است تزریق دو دز واکسن آنها در داخل انجام شده باشد، و دیگر افراد خارجی که به کشور وارد می‌شوند، از این رو شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند در هنگام فروش بلیت به این دسته از مسافران، تزریق دو دز واکسن افراد را کنترل کنند و یا از آنها نتیجه تست PCR منفی دریافت کنند.

وی همچنین اظهار داشت: ورود کارمندان به ادارات این استان منوط به تزریق دو دز واکسن کرونا یا داشتن نتیجه تست PCR منفی مجاز است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *