صنعت‌نفت برنامه‌ای برای تغییرات در کادرفنی ندارد/ منصوریان فعلاً ماندنی است

15:46 - 22 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۴۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئولان باشگاه صنعت نفت با وجود نارضایتی از عملکرد منصوریان برنامه‌ای برای تغییر ترکیب کادر فنی ندارند.

- شرایط باشگاه صنعت‌نفت آبادان راضی کننده نیست به همین دلیل اخیراً خبر‌هایی در مورد وضعیت سرمربی این تیم به گوش می‌رسد. با این حال مسئولان باشگاه علی‌رغم نارضایتی از عملکرد تیم، برنامه‌ای برای تغییرات در ترکیب کادرفنی ندارند چرا که معتقدند با توجه به شرایط خاص این باشگاه و مشکلات مالی موجود نمی‌توان بیش از این از منصوریان توقع داشت. به همین دلیل با وجود نارضایتی از عملکرد تیم نمی‌توانند از این مربی بیش از این طلب کرده با او کنار می‌آیند.

اخیراً نیز مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت در جلسه‌ای با منصوریان وضعیت تیم و عملکرد این مربی را بررسی و از او خواستند برای تغییر شرایط تلاش کنند، در عوض منصوریان نیز امکانات و شرایط مالی بهتری را طلب کرد. از این رو در جلسه روز گذشته مسئولان این باشگاه نفتی با استاندار خوزستان، منصوریان نیز حضور پیدا کرد تا خود مستقیماً در جریان مراحل تزریق پول به این باشگاه قرار بگیرد و از منابع مالی با خبر شود.

در این جلسه که فرماندار آبادان نیز حضور داشت نه تنها نتایج اخیر بلکه مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت و همینطور نحوه تزریق پول به این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *