ارضی: تعارض منافع ببینم از پرونده بازیکن گابنی خارج می‌شوم/ پیکان و گل‌گهر جز من چندین مشاور حقوقی دیگر هم دارند

15:34 - 20 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۹۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مشاور حقوقی دو باشگاه پیکان و گل گهر مدعی است حضور همزمان وی در این دو باشگاه منافاتی با هم ندارد.

ناصر ارضی در گفت‌وگو با میزان، در مورد همکاری همزمان با دو باشگاه لیگ برتری پیکان و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: نمی‌دانم این موضوعات از کجا سرچشمه می‌گیرد چرا که همکاری من با این دو باشگاه به شکل هم زمان هیچ منافاتی با هم ندارد. حتی اشکالاتی که در این خصوص مطرح می‌شود هیچ سندیتی ندارد. ما در این خصوص روز دوشنبه هفته جاری جلسه داریم و در این جلسه نشسته و صحبت می‌کنیم. نمی‌دانم مشکلشان با این موضوع چیست؟ چرا که ما در این خصوص توضیحاتمان را ارئه دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که فعالیت هم زمان او در دو باشگاه شاکی و متشاکی منافاتی با قوانین ندارد؟ تصریح کرد: این دو باشگاه به جز من مشاوران دیگری هم دارند. من به عنوان مشاور حقوقی یک شرکت می‌توانم همزمان با شرکت دیگری هم همکاری کنم. بازیکن خودش وکیل دارد و وکیل او پیگیر کارش است. اگر در این مورد تعارض منفع بوجود بیاید قانون به من این اجازه را می‌دهد که استعفا داده از این پرونده خارج شوم. در حال حاضر هیچ تعارض منافعی نداریم و وکیل بازیکن خود در جلسه شرکت می‌کند. در نهایت این موضوع خیلی راحت حل شدنی است.

مشاور حقوقی دو باشگاه پیکان و گل گهر ادامه داد: هیچ تعارض منافعی در هیچ کجای این پرونده نیست. قرارداد من تحت عنوان مشاور حقوقی است. یک مشاور حقوقی می‌تواند هم زمان با چند شرکت هم زمان کار کند و اگر تعارض منافعی پیش بیاید با اعلام این تعارض به مدیر بالا دستش از آن پرونده خارج شود. باشگاه پیکان و گل گهر هم بجز من مشاوران دیگری دارند. ارکان قضایی فدراسیون نیز زمانی که نسبت به این موضوع حساس شدند با شناختی که از من داشتند با من صحبت کردند. من به آنها هم گفتم من مشاور مدیرعامل هستم و در حال حاضر تعارض منافعی در این خصوص نمی بینیم.

ارضی در واکنش به برخی اخبار در خصوص ناراحتی اعضای هیئت مدیره از او تصریح کرد: اعضای هیئت مدیره اصلا مرا می‌شناسند؟ اصلا آنها فوتبالی نیستند که بخواهند این مسائل را دنبال کنند. این زایده ذهن برخی دوستان است. آنها اصلا دنبال این مسائل نیستند. باشگاه پیکان وکیل خود را در جلسه رسیدگی به پرونده بازیکن گابنی به جلسه می فرستد. باشگاه گل گهر هم اگر بخواهد من وکیلش باشم مرا به این جلسه می‌فرستد و بدون هیچ تعارضی این مشکل حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: من به قدری حرفه‌ای هستم و آنقدر در دادگاه‌های بین‌المللی حرفه‌ای شدم که بتوانم در این قبیل مسائل راحت عمل کنم. اگر ببینم تعارض منافع بوجود می‌آید به راحتی استعفای خود را به مدیریت باشگاه پیکان و گل گهر تقدیم می‌کنم و با اعلام به فدراسیون از این پرونده خارج می‌شوم. این اصلا موضوع بزرگ و پیچیده‌ای نیست و نمی‌دانم همان اول از کجا شروع شد؟ این پرونده در جلسه روز دوشنبه تعیین تکلیف می‌شود و آنوقت من می‌مانم و دوستانی که نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *