رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احمدی: بازیکنان آلومینیوم برای یکدیگر جان می‌دهند/ خطیبی آزادی عمل زیادی در زمین به ما می‌دهد

11:54 - 21 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۸۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان ما بسیار رفیق و همدل هستند، به حدی که حاضریم برای یکدیگر جان بدهیم و این مسئله در سرتاسر تیم ما موج می‌زند.

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی آلومینیوم اراک مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، اما خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ساختیم و حتی ۳ بار به تیر دروازه زدیم. تا دقایق آخر بازی جنگیدیم و مزد تلاشمان را در دقیقه ۸۰ و با گلی که به ثمر رساندیم گرفتیم و سه امتیاز مهم را کسب کردیم.

وی درباره شرایط خوب تیمش در جدول و قرار گرفتن بالاتر از استقلال و پرسپولیس گفت: امسال وضعیت خیلی خوبی داریم، بازی به بازی جلو می‌رویم و برای هر مسابقه برنامه خاصی داریم. با وجود اینکه بازیکنان خوبی از جمع ما جدا شدند، اما توانستیم مهره‌های خوبی را جایگزین آن‌ها کنیم. بازیکنان ما بسیار رفیق و همدل هستند، به حدی که حاضریم برای یکدیگر جان بدهیم و این مسئله در سرتاسر تیم ما موج می‌زند.

هافبک آلومینیوم در پاسخ به اینکه «چقدر به ادامه این روند مثبت امیدوار هستید؟» عنوان کرد: به آینده بسیار خوشبین هستیم و در هر بازی سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. قدم به قدم در لیگ برتر پیش خواهیم رفت و سعی می‌کنیم در هر بازی از بازی قبلی بهتر باشیم و در پایان بتوانیم دل هواداران خوبمان را شاد کنیم.

وی در رابطه با کار کردن زیر نظر رسول خطیبی گفت: خطیبی مربی بسیار خوب و باهوشی است و با بازیکنان خودش بسیار دوست و رفیق است. او روی همه‌ ما تاثیر مثبتی گذاشته و ما را در زمین نسبتا آزاد می‌گذرد تا بهترین تصمیم را خودمان بگیریم و از این بابت از سوی سرمربی و کادرفنی خیلی تحت فشار نیستیم.

مصطفی احمدی در پایان در خصوص دیدار هفته بعد تیمش مقابل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: نساجی تیم محکم و سرسختی است و بازی در زمین آن‌ها می‌تواند چالشی بزرگ باشد. امیدوارم با یک ریکاوری خوب و تقویت خودمان بتوانیم در این بازی هم خواسته‌هایی که کادرفنی از ما دارند را به نحو احسن اجرا کنیم و به روند خوب خودمان ادامه دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *