مجیدی: ژستد بهترین بازیکن استقلال بود/ از فردا تمام تمرکزمان را برای بازی با سپاهان می‌گذاریم

18:22 - 18 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۰۵۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: امیدوارم از بازی‌های آینده هم این روحیه تهاجمی ادامه داشته باشد.

- فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پیکان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* در مورد بازی فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم برتر بودیم و به بازیکنانم بابت فوتبال خوبی که ارائه کردند خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم از بازی‌های آینده هم این روحیه تهاجمی ادامه داشته باشد.

* بازیکنانم امروز خیلی خوب بازی کردند و هرچند کیفیت زمین مطلوب نبود، اما بازیکنانم فوتبال خوبی ارائه کردند. اکثر بازی‌هایی که مساوی کردیم هم بدشانس بودیم. در همان بازی‌هایی هم که به تساوی رسیدیم تیم برتر میدان بودیم، اما متأسفانه از موقعیت‌های‌مان استفاده نمی‌کردیم، اما امروز از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم و تیم پیروز میدان بودیم. 
 
* از تمام بازیکنانم راضی هستم نه فقط هافبک‌ها؛ بر روی سانتر از جناحین هم که شما گفتید در بازی‌های گذشته چندین موقعیت خوب به دست آوردیم که توپ‌های‌مان با بدشانسی گل نمی‌شد. یک بازیکن مالکانه خوب انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم.
 
* با بازیکنانم صحبت کردم و به آن‌ها گفتم که این برد تمام شد. از فردا تمام تمرکزمان را برای بازی با سپاهان می‌گذاریم، سپاهان تیم بسیار خوبی است و بازی سنگینی با این تیم داریم. با بازیکنان صحبت کردم آن‌ها باید از لحاظ روحی و روانی و با تمرکز بالا برای این بازی آماده کنند. سپاهان تیم بسیار خوبی است و یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازی سنگینی داریم. امیدوارم سه‌شنبه بازی خوبی ارائه کنیم.
 
* از این بابت خیلی خوشحالم که تیم من در ۹ بازی فقط دو گل دریافت کرده است که آن دو گل هم روی ضربات ایستگاهی بوده، اما ما خودمان هم روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کردیم، چون بازیکنان هدزن خیلی خوبی داریم. چند روز پیش هم این تمرین را انجام دادیم و امروز بازیکنان به نحواحسن از ضربات ایستگاهی استفاده کردند و به گل رسیدیم. در کل می‌توانم بگویم اینکه ما دو گل روی ضربات ایستگاهی خوردیم و حداقل موقعیت را به حریف دادیم از گارد دفاعی تیم راضی هستیم، اما در فاز حمله تیم باید تدابیر بهتری بیندیشیم و هجومی‌تر بازی کنیم.
 
* اکنون خیلی زود است در مورد اینکه چه تیمی مدعی است و شانس قهرمانی دارد صحبت کنیم. تیم‌های خوب زیادی داریم و فاصله امتیازات نزدیک است و هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود فصل سختی پیش‌رو دارد و بازی‌ها سنگین است. اسم تیم خاصی را نمی‌توانم ببرم، اما برای اینکه بگوییم چه تیمی قهرمان می‌شود خیلی زود است.
 
* به شدت از عملکرد دو بازیکن خارجی راضی هستم. هر دو فوق‌العاده بودند به خصوص ژستد با اینکه گل نزد بهترین عملکرد را داشت و بهترین بازیکن تیم من بود از آن‌ها خیلی راضی هستیم و بازیکنان خیلی با کیفیتی هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *