حاتمی: زود است در مورد قهرمان لیگ برتر اظهارنظر کرد/ بازگشت کامرانی نظر سرمربی تیم ملی بود

0:01 - 15 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۴۵۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهرداری گرگان گفت: خوشحالم که با تلاش بازیکنان توانستیم مقابل نظم آوران سیرجان به پیروزی برسیم و جایگاهمان در صدر را تثبیت کنیم.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی دشوار تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل تیم تازه لیگ برتری شده، اما قدرتمند نظم آوران سیرجان، اظهار داشت: تیم نظم آوران به خوبی در لیگ برتر جا افتاده است و به همین خاطر بازی بسیار سختی بود. شرایط دو تیم در بالای جدول نیز بر حساسیت‌های بازی افزوده بود. خوشحالم که با تلاش بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم و جایگاهمان در صدر را تثبیت کنیم. همچنین یک سری حساسیت‌ها هم به خاطر دور برگشت وجود داشت که روی بازی تاثیر گذاشته بود، ولی با مدیریت خوب در نهایت پیروزی شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به قهرمانی شهرداری گرگان در فصل گذشته، باز هم تیمش را شانس نخست قهرمانی می‌داند، خاطرنشان کرد: در این فصل لیگ نزدیک و فشرده‌ای را شاهدیم و هنوز برای این صحبت‌ها زود است. بازی به بازی پیش می‌رویم و در حال حاضر تمام روی بازی امروز مقابل نیروی زمینی متمرکز هستیم.

مربی تیم ملی بسکتبال ایران در واکنش به بازگشت مهدی کامرانی به تیم ملی، گفت: پاسخ دادن به این موضوع در حیطه وظایف من نیست و بهتر است در این خصوص از سرمربی تیم ملی سوال بپرسید. کامرانی بازیکن بزرگی است و هر کسی که خوب باشد لیاقت حضور در تیم ملی را دارد و دعوت دوباره از این بازیکن هم با نظر سرمربی تیم ملی بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *