رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شود

15:58 - 13 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۱۶۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از دستورکار‌های کمیسیون سیاست خارجی مجلس در جریان مذاکرات هسته‌ای گرفتن گزارش از مذاکره کننده ارشد است از این رو رئیس تیم مذاکره کننده هسته‌ای در کمیسیون امنیت حضور می‌یابد.
- بنا به اعلام خانه ملت، عباس مقتدایی با اشاره به دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۴ گفت: یکی از دستورکار‌های کمیسیون سیاست خارجی مجلس در جریان مذاکرات هسته‌ای گرفتن گزارش از مذاکره کننده ارشد است و بیان دیدگاه‌های نمایندگان است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: این روال طی شش دور مذاکره قبلی انجام شد و آقای عراقچی پس از هر دور مذاکره ضمن حضور در کمیسیون گزارشی از روند و فضای مذاکره ارائه کرد و در پایان نیز نمایندگان دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و این روال برای دور جدید هم هست و ما در روز‌های گذشته با مقامات ارشد وزارت خارجه مذاکراتی داشتیم و در روز‌های آینده هم این مذاکرات انجام خواهد پذیرفت.
 
وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی کمیسیون به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند که بتواند بیشترین حد بهره‌وری برای استماع گزارش مذاکره‎کننده ارشد داشته باشد و زمان دقیق آن با توجه به زمان حضور وی در ایران اعلام خواهد شد. 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *