تغییر کامل ترکیب فولادی‌ها برای جام باشگاه‌های جهان؛ سفر به برزیل با ۸ بازیکن و مربی قرضی

10:56 - 11 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم فولاد سیرجان با ۷ بازیکن و یک مربی قرضی در جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد.
- تیم فولاد سیرجان در شرایطی برای حضور در رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های جهان عازم برزیل می‌شود که ترکیب این تیم برای حضور در این رقابت‌ها نسبت به ترکیبش در لیگ برتر ایران کاملا متفاوت خواهد بود. طبق قانون عجیب سازمان لیگ، بازیکنان فصل گذشته فولاد سیرجان که از این تیم جدا شده‌اند مجبور هستند تیم سابق خود را در جام باشگاه‌های جهان همراهی کنند.

آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، سعید رنجبر و صابر کاظمی چهار بازیکنی هستند که قرار است با تیم فولاد سیرجان به برزیل بروند. با وجود اینکه گفته می‌شد این تیم برای این رقابت‌ها از صابر کاظمی استفاده نخواهد کرد، اما این موضوع هنوز قطعی نشده است.

فولا سیرجان به استفاده از ۴ بازیکن سابق خود بسنده نکرده و سه بازیکن دیگر هم به عنوان بازیکن کمکی به ترکیب خود اضافه کرده است. امیرحسین اسفندیار، رضا عابدینی و احسان دانش‌دوست بازیکنان کمکی فولاد سیرجان در جام باشگاه‌ها جهان خواهند بود.

ضمن اینکه نوید مشجری که مربی تیم سایپا است هم همراه تیم فولاد سیرجان عازم برزیل خواهد شد. با این اوصاف به نظر می‌رسد فولاد سیرجان عملا منتخب لیگ را به جام باشگاه‌های جهان می‌برد. با این وجود بعید است این تیم بتواند موفقیت قابل توجهی را در این رقابت‌ها کسب کند؛ اما سوال اینجاست که استفاده از بازیکنان دیگر تیم‌ها برای حضور در یک تورنمنت بین‌المللی چه آورده‌ای برای والیبال ایران خواهد داشت.

وقتی تیمی قرار است در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند بدیهی است که باید تنها از داشته‌های خود استفاده کند؛ چرا که کسب موفقیت با بازیکنان و مربیان سایر تیم‌ها نمی‌تواند ارزش چندانی داشته باشد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *