ایران در تایم اول مغلوب ژاپن شد

15:11 - 27 شهريور 1394
کد خبر: ۷۷۸۵۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان - تایم اول دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن به سود میزان مسابقات جام جهانی به پایان رسید.
ایران در تایم اول مغلوب ژاپن شد
به گزارش گروه ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران بعدازظهر امروز در هشتمین دیدار خود در رقابتهای جام جهانی که به میزبانی ژاپن برگزار می شود به مصاف تیم ملی ژاپن رفت و در گیم اول نتیجه را ۲۵ بر ۲۲ به حریف خود واگذار کرد.

شاگردان کواچ که در دیدارهای گذشته نتوانسته بودند انتظارات را برآورده کنند با انگیزه پیروزی برابر این تیم آسیایی به میدان رفتند. این دیدار در شرایطی آغاز شد که شهرام محمودی پس از بهبودی کامل از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار داشت.

ست اول با شروع خوب ایران همراه شد و ملی پوشان کشورمان توانستند ۳ بر یک از حریف پیش بیفتند اما در ادامه بازهم مشکل امتیاز از دست دادن های آسان به سراغ بازیکنان آمد و وقت فنی اول را ژاپنی ها ۸ بر ۷ به سود خود تغییر دادند.

در شروع مجدد بازی ژاپنی که از حمایت تماشاگران پرتعداد خودی سود می بردند بازهم از ایران پیش افتادند و این برتری را با زدن سرویس های خوب حفظ کردند و در نهایت وقت دوم فنی را هم ۱۶ بر ۱۴ به سود خود به پایان بردند.

ژاپنی ها در ادامه با زدن آبشارهای خوب و قدرتی به برتری شان ادامه دادند و ۲۲ بر ۲۰ از ایران پیش افتادند و با عملکردی کم اشتباه و قابل قبول در نهایت گیم اول را ۲۵ بر ۲۲ به سود خود خاتمه دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *