رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میراسماعیلی: حساب شخصی خودم و فدراسیون مسدود شده/ صحبت‌ها در دادگاه CAS امیدوارکننده بود

9:53 - 10 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۳۴۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون جودو گفت: ما میراث‌دار بدهی سنگین مالیاتی مسئولان گذشته فدراسیون هستیم که این مشکلات را به بار آوردند.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار با ملی‌پوش جودوی ناشنوایان و حمایت از وی اظهار داشت: به محض اینکه مطلع شدیم مسعود رستگار قهرمان جودوی ناشنوایان و کم‌شنوایان در حال دستفروشی است و شرایط مناسبی ندارد به همراه اعضای هیات جودو کرمانشاه به دیدار او رفتیم. درست است که جودوی ناشنوایان شرایط متفاوت و مستقلی دارد اما رستگار عضوی از خانواده جودو محسوب می‌شود و وظیفه خود دانستم تا شخصا با او دیدار کنم.

وی افزود: ماهانه ۳ میلیون تومان حقوق برای این جودوکار تا بازی‌های پارالمپیک تصویب کردیم تا حداقل او کمی از نطر روحی شرایط بهتری پیدا کند. درست است که مبلغ چشم‌گیری نیست؛ اما دست‌کم رستگار می‌تواند تمرکز خود را معطوف تمرینات کند و کمتر به فکر مشکلات مالی باشد.

وی درباره تغییر نایب رئیس فدراسیون گفت: خانم کعبی‌زاده علاوه بر دبیری فدراسیون در بخش بانوان هم نایب رئیس بود و مشغله‌کاری زیادی داشت و شرایط برایش سخت شده بود. او مدیر توانمندی است و از زمان حضورش در فدراسیون مانند یک خواهر در کنار ما بوده و کارها را روی یک روال درست پیش می‌برد؛ اما به علت شلوغ بودن برنامه‌هایش در فدراسیون تصمیم بر این شد بخشی از امور بانوان را بر عهده خانم بهاروند بسپاریم. در بخش مردان هم منصور عبدی به دلیل مشغله‌کاری به عنوان مشاور من منصوب شد و گرائیلی که از پیشکسوتان جودو و سرپرست هیات خراسان رضوی بود، به عنوان نایب رئیس منصوب شد.

رئیس فدراسیون جودو درخصوص خروجی دادگاه CAS گفت: حدود ۵ ماه درگیر تنظیم لایحه بودیم و داورها مشخص شدند اما تصمیم CAS بر این بود که به صورت ویدئو کنفرانس این کار انجام شود. حدود ۴ ساعت در این جلسه صحبت کردیم و تیم حقوقی ما هرچه در توان داشت را انجام داد تا بتوانیم از حق جودوی ایران دفاع کنیم و به نظرم مسیر صحبت‌ها امیدوارکننده بود.

قهرمان سابق جهان افزود: رئیس فدراسیون جهانی روی پیش شرط خود پافشاری می‌کرد؛ اما ما هم باید از آخرین شانس خود برای درست کردن شرایط استفاده می‌کردیم و امیدوارم رایی که در نهایت تا ۵ هفته آینده اعلام می‌شود عادلانه و به سود جودوی ایران باشد.

میراسماعیلی در خصوص مسدود شدن حساب فدراسیون تصریح کرد: حساب فدراسیون و حساب‌های شخصی خودم مسدود شده است! ما میراث‌دار بدهی سنگین مالیاتی مسئولان گذشته فدراسیون هستیم که این مشکلات را به بار آوردند و این برای دومین بار است که حساب فدراسیون مسدود می‌شود.

رئیس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: کل بودجه من سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان است که آن هم کامل نمی‌گیریم ، با این شرایط چرا من باید هرچه پول می‌گیرم را بابت بدهی مالیاتی که دیگران به بار آورده‌اند بدهم؟ از وزارت اقتصاد می‌خواهم نگاه ویژ‌ه‌ای به فدراسیون‌های ورزشی داشته باشند و به ما کمک کنند. خود من شخصا حسابم بسته شده و در حال حاضر از کارت عابربانک پسرم استفاده می‌کنم! حتی شنیده‌ام یک رئیس فدراسیون اموالش هم توقیف شده و ما که در این شرایط سخت با چنگ و دندان فدراسیون‌ها را سرپا نگه داشتیم نیاز به کمک مسئولان داریم تا بتوانیم بر این مشکلات غلبه کنیم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *