سوء استفاده و تحقیر بازداشت شدگان در زندان مهاجران انگلیس

14:13 - 20 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۸۲۵۲
افشاگری‌های جدید حاکی از رفتار بد و سوء استفاده از بازداشت شدگان در یکی از مراکز بازداشت مهاجران در انگلیس است.

- یک افشاگر به فرهنگ تکان دهنده سوء استفاده کارکنان نسبت به بازداشت شدگان در بازداشتگاه مهاجرتی «بروک هاوس» انگلیس پرداخته است.

به گزارش «گاردین»، «کالوم تولی»، افسر سابق «بروک هاوس»، می‎گوید که بار‌ها شاهد رفتار‌های توهین آمیز افسران نسبت به بازداشت شدگان بوده است.

وی می‎گوید که آنقدر از این موضوع ناراحت شده که مجبور به تماس با رسانه‌های انگلیس و شروع به فیلمبرداری مخفیانه در این مرکز شده است.

«تولی»، افزود که شاهد بوده گروهی از کارکنان G۴S در حال تمسخر یک زندانی برهنه در سلول انفرادی او بودند.

وی می‎گوید «آن‌ها به او می‌خندیدند و او را تمسخر می‌کردند؛ او کاملاً تحقیر شده بود، فقط به وضوح مضطرب بود؛ مشاهده این صحنه ناراحت کننده بود.»

 افسر سابق «بروک هاوس»، ادامه داد کمبود مزمن کارکنان، بار کاری بیش از حد زیادی ایجاد می‌کند، که به این معناست که افسران اغلب تحریک پذیر، عصبی، غیرقابل کنترل و خسته هستند، و این موضوع اغلب به این منجر می‌شود که کارکنان ناامیدی خود را بر سر زندانیان خالی کنند.

«کالوم تولی»، در بخش دیگری گفت «حتی اگر آزار و نژادپرستی را که من شاهد آن بوده‌ام فراموش کنید، اینجا مکانی مناسب یا انسانی برای اسکان زندانیان نیست.»

بررسی آنچه در «بروک هاوس» بین آوریل و آگوست ۲۰۱۷ اتفاق افتاده، بر فرهنگ و نگرش کارکنان در آن زمان در میان گزارش‌هایی مبنی بر بدرفتاری با زندانیان تاثیر گذاشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *