رئیس سازمان بسیج مستضعفین: شجره طیبه بسیج دشمن را ناکام گذاشت

12:15 - 05 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۰۸۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شجره طیبه الهی بسیج در همه زوایای دفاع مقدس حاضر شد، در میدان‌های نبرد و در پشت جبهه‌ها. در میدان‌های نبرد حضور فرزندان داوطلب ملت ایران نبرد عاشورایی و علوی را شکل داد و مکتب دفاعی را خلق کرد و دشمن را در تجاوز ناکام گذاشت
- سردار غلامرضا سلیمانی، پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز با اشاره به هفته بسیج و سالروز نیروی دریایی ارتش و گرامیداشت یاد دانشمند شهید فخری‌زاده گفت: بعد از تصرف لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۵۸ امام راحل فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند.
 
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با صدور این فرمان از یک تشکیلات گسترده و بزرگ و مردم‌پایه برخوردار شد،ادامه داد: از همان روز‌های تأسیس بسیج، نقش‌آفرینی این تشکیلات مردمی برای ملّت ایران و ملّت‌های مسلمان آشکار شد؛ چه در قبل از تجاوز رژیم بعثی و خصوصاً در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملّت ایران.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شجره طیبه الهی بسیج در همه زوایای دفاع مقدس حاضر شد، در میدان‌های نبرد و در پشت جبهه‌ها. در میدان‌های نبرد حضور فرزندان داوطلب ملت ایران نبرد عاشورایی و علوی را شکل داد و مکتب دفاعی را خلق کرد و دشمن را در تجاوز ناکام گذاشت و تجاوز سهمگین را تبدیل به گنجینه تمام ناشدنی برای انقلاب و ملت‌های مسلمان کرد.

سلیمانی افزود: تهدید بزرگ حمله به ایران با حضور فرزندان ملت ایران و تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده تبدیل به فرصت تاریخی شد که امروز ملت‌های مسلمان از این مکتب الگو گرفته و جبهه‌های مقاومت را در مقابل صیونیست و نظام سلطه شکل داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج عمومی ملت ایران به فرمان رهبر معظّم انقلاب در عرصه‌های مختلف شکل گرفت،بیان داشت: از این رو در هر جایی که ملت ایران نیاز به حضور نیرو‌های داوطلب و ایثارگر داشت ازجمله در مقابل حوادث و بلایای طبیعی این بسیح بود که وارد میدان می‌شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *