اقبالی: بازیکنان استقلال بلوغ تاکتیکی و تکنیکی ندارند/ تنها سپاهان اصولی و با حساب بازی می‌کند

8:45 - 06 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۰۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان استقلال بلوغ تاکتیکی و تکنیکی ندارند و بدون هدف می‌دوند.

مسعود اقبالی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر در هفته ششم لیگ برتر و حواشی به وجود آمده در این دیدار اظهار داشت: فوتبال ایران واقعاً غیرحرفه‌ای است، زیرا هم براساس شرایط و ضوابط و هم سلیقه‌ای عمل می‌شود. در این فعل انفعالات هر کسی که لابی بهتری داشته باشد از این اتفاق سود خواهد برد.

وی ادامه داد: می‌شد مشکلاتی که از لحاظ عدم ضمانت نامه بانکی برای دو بازیکن خارجی ایجاد شد، به صورت بهتری حل و فصل کرد. البته آنچنان که از شواهد پیداست گویا مهلتی تعیین کرده بودند که مسئولان استقلال نتوانستند در آن تاریخ موضوع را برطرف کنند، اما اینکه یک یا دو ساعت پیش از بازی چنین مسئله‌ای صورت گیرد در فوتبال ایران نوبرانه است، زیرا باعث می‌شود تمام تفکرات سرمربی دچار به هم بریزد.

کارشناس فوتبال گفت: از سوی دیگر هم ورود تماشاگران به آن شکل مایه شرمساری و آبروریزی بود. بهتر بود صندلی‌ها را شماره‌گذاری می‌کردند و از ورودی‌های مختلف تماشاگران را به داخل استادیوم راه می‌دادند. تمام این‌ها نشان دهنده این است که در و تخته با هم جور است.

اقبالی با بیان اینکه در دیدار با گل‌گهر یک بازی ساده را شاهد بودیم که توپ در میانه زمین مانند بازی پینگ‌پنگ بین دو تیم رد و بدل می‌شد، خاطرنشان کرد: مجیدی تیم جوان و با استعدادی در اختیار دارد، اما با این وجود از استاندار‌دهای لازم برخوردار نیستند. گویا این بازیکنان را از تیم امید به بزرگسالان آورده‌اند، اما بازهم مانند الماس نتراشیده هستند. از سویی بلوغ تاکتیکی و تکنیکی ندارند و بدون هدف می‌دوند و مانند بازیکنان اروپایی براساس قاعده در مواقع لازم نمی‌دوند. در بین تمام تیم‌ها تنها سپاهان روی منطق، اصولی و با حساب بازی می‌کند و سایر تیم‌ها فاقد چنین فاکتوری هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *