عنایتی: شرایط خوبی در جدول نداریم/ در دیدار‌های گذشته نباید بازی را واگذار می‌کردیم

15:14 - 02 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۳۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: شرایط خوبی در جدول نداریم و در دیدار‌های گذشته نباید بازی را واگذار می‌کردیم.

- رضا عنایتی در نشست خبری دیدار تیم فوتبال هوادار مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار سختی مقابل تیم منسجمی که در چند هفته گذشته بسیار خوب کار کرده، داریم. یک تیم با کلاس هستند و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. مطمئنیم باید برای امتیاز گرفتن تمام توانمان را به کار بگیریم.

*شرایط خوبی در جدول نداریم. در دیدار‌های گذشته نباید بازی را واگذار می‌کردیم. بازیکنان ما تجربه لیگ برتر ندارند و در موقعیت‌های حساس مقداری شرایطمان تغییر می‌کند و به همین خاطر بازی را واگذار کردیم. از فردا با تمام توان کار می‌کنیم تا نتایج را تغییر بدهیم. مطمئنم با تلاش این بازیکنان که در ۵ هفته گذشته تجربه خوبی را به دست آوردند، از فردا می‌توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم و امتیازات را جمع آوری کنیم که به هدف ماندن در لیگ برتر برسیم. بار‌ها گفته‌ام این اتفاق برای این مجموعه می‌افتد. تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.

*تمام کارشناسان در مورد تیم ما صحبت می‌کنند، اما وقتی نتیجه نگیرید شاید زحمات دیده نشوند. تلاشمان را می‌کنیم که در کنار خوب بازی کردن نتیجه هم بگیریم. باید کار‌هایی که در تمرین انجام می‌دهیم را به بازی بیاوریم. امیدوارم این کار با نتیجه همراه باشد تا شرایطمان در جدول هم بهتر شود.

*عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم، اما وقتی حقی از تیمی ضایع می‌شود باید بیشتر دقت کنند. واقعا انتظار بیشتری از داوری دارم. مخصوصا در دو سه بازی گذشته که اتفاقاتی افتاد. نمی‌دانم دوستان چه نگاهی به تیم ما دارند؟ فکر می‌کنند ما هنوز تیم لیگ یکی هستیم و هنوز درلیگ یک سوت می‌زنند. وقتی بازیکن فولاد به حق اخراج شد، چند صحنه خیلی بحث برانگیز بود که می‌توانست شرایط و نتیجه بازی را تغییر بدهد.

*عجیب است وقتی داوران با هم در ارتباط هستند به هم احترام می‌گذارند. داور چهارم یا کمک داور هر صحبتی با داور وسط می‌کنند، دیده‌ایم که با هم در تعامل هستند، اما در این بازی جلوی خود من، کمک داور ۵-۴ بار به داور یک صحنه را خطا اعلام کرد. داور اصلا توجهی به این موضوع نکرد. نمی‌فهمم که چه اتفاقی افتاد. یکی دو صحنه دیگر هم بود که می‌توانستند دوباره برای ما پنالتی بگیرند یا دومین بازیکن فولاد را هم اخراج کنند. حتی در یک صحنه گل ما را برگرداندند. عجیب و غریب بود.

*خواهش می‌کنم داوران ما احساسی نشوند. اگر پوئنی را به حق به تیمی می‌دهند، به دنبال جبران آن نباشند. ما ایرانی‌ها احساسی هستیم. اتفاقی که می‌افتد را سعی می‌کنیم با با کار‌های دیگر جبرانش کنیم. امیدوارم دید داوران اینطور نباشد که هوادار از لیگ یک آمده و هرکاری می‌خواهند می‌توانند با آن انجام بدهند. مطمئن باشید از حق تیم‌مان دفاع می‌کنیم. امیدواریم داوران بیشتر دقت کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

*ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها خوشحال کننده است. جذابیت فوتبال به تماشاگران و هیاهوی درون استادیوم است. این اتفاق باید هرچه زودتر و به صورت وسیع بیفتد. یعنی کلا آزاد شود. با این درصد‌هایی که به صورت آزمایشی وارد استادیوم می‌شوند، ان شاالله اتفاق مبارکی باشد. ما هم در تهران شرایطمان نسبت به تیم‌های دیگر بد نیست، ولی همینکه هواداران را در ورزشگاه ببینیم برایمان خوشحال کننده است. دوست داریم هرجا می‌رویم هوادار باشد، چون فوتبال جذاب و شرایط خیلی بهتر می‌شود. امیدوارم این اتفاق هرچه سریع‌تر بیفتد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *