رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سفر رییس سازمان پزشکی قانونی و هیات همراه به استان خراسان رضوی

16:41 - 26 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۹۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان به منظور بررسی نحوه خدمت رسانی و بازدید از مراکز پزشکی قانونی به استان خراسان رضوی سفر کردند.

- عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان به منظور بررسی نحوه خدمت رسانی و بازدید از مراکز پزشکی قانونی به استان خراسان رضوی سفر کردند.

دیدار با استاندار خراسان رضوی و رییس کل دادگستری استان، بازدید از مراکز پزشکی قانونی مشهد و شهرستان‌های استان و همچنین دیدار با پرسنل و مراجعین سازمان از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه به استان خراسان رضوی بوده است.

در این سفر معاونان و مدیران سازمان به همراه مسئولین اداره کل پزشکی قانونی استان در قالب تیم‌هایی از مراکز پزشکی قانونی شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، خواف، تایباد، تربت جام، نریمان، گناباد، کاشمر، تربت حیدریه، بردسکن، قوچان، چناران و درگز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، کاستی‌ها و نحوه ارائه خدمت به مردم در این مراکز قرار گرفتند.

پس از این بازدید‌ها که روز گذشته (سه شنبه ۲۵ آبان) انجام شد، امروز در جلسه‌ای، دکتر مسجدی در جریان گزارش تیم‌های بازدید کننده از مراکز شهرستانی قرار گرفت و ضمن بررسی مشکلات مطرح شده راهکار‌ها و تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ شد.

گفتنی است سفر رییس سازمان به استان خراسان رضوی صبح امروز چهار شنبه ۲۶ آبان انجام شد، اما تیم‌های بازدید کننده متشکل از دکتر حسین شمسیانی مشاور عالی رییس، دکتر رضا حاج منوچهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، دکترامیرحسین مهدوی معاون اموزشی و پژوهشی، دکتر امیدرضا کارگر مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، دکتر رمضان ورسه‌ای مدیر کل حفاظت، دکتر هادیزادگان مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری و دکتر بابک سلحشور مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی سازمان از روز گذشته به منظور بررسی مشکلات مراکز پزشکی قانونی در استان خراسان رضوی حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *